teman2....

Monday, June 15, 2015

alahai mama aiyan

as salam sume kwn2,

selamat hari isnin, selamat pulang ke sekolah ye bt anak2 n kwn2 yg mengajar.

Arini mood utk bebel panjang takde lah, kepala migrain skit nih... gara2 pg td cuma mkn biskut cicah air milo je.... sgt ngegada kan...

Mood teringin pakai inai, ntah nape ntah.... fefeeling mcm lawo gitu kui3
Dulu2 masa cuti sekolah suke bebeno pakai inai nih... naik sekolah rasa mcm cun gitu hahahha

takde keje ptg jumaat time rehat2 tuh... pakai inai dlm tiub tuh.... 
dlm masa 10 ke 15min kering lah.... kalu pakai lama mmg merah menyala lg...
abaikan yg comot2 tuh sbb pakai sendiri kan


p/s: pose tinggal beberapa hari lg mcmne persiapan korang? aku kurma pun belum beli... sadis

13 comments:

Diana Din said...

amboii cantiknya color inai..

Kakzakie said...

Anak dara kakak pun baru pakai juga Dana.
Mak Zah dia bawa dari Mekah dia pun menala kat kuku..:)

lieyalatif said...

ehhh aku ni berhantu inai2 ni dana oiiii...dulu tak sempat abis merah tu suku aku dah topup balik...skrang2 ni jek agak lemauuuu heheeheh tgk ko berinai terus teringin gak ...mlm kang aku korek2 dlm laci aku...rase mcm ade lebih ari tu......

aku plak kurma tak beli ....ade company bagi ari tu...bukan rasuah tau hahaahahahaahahahaha....

eynda said...

Rajinnya berinai :-)

Daddy Ziyyad said...

amboi ..lawa inai

Daddy Ziyyad said...

amboi ..lawa inai

NEKCIK said...

inai nak nyambut puasa ke ni Dana..

Ibu Lala said...

Akk pun suka pakai inai ni. Tp husben x kasi. Dia kata anak dah 3 toksah dok berinai dah. Huwaaa. Sentap gitu.

Akk dah beli kurma medjol. Tp kurma tu cam kering. Cam x best je. Cam nak cari kurma yg lembap lembap sikit baru sodap.

Selamat berpuasa dana.

LYAfrina said...

hihi..kiut....
skarang nk pkai inai mudah..x mcam dulu nk kena kutip daun..tumbuk lagi...pakai plok berejam , bru lah betul2 merah..

nur anis said...

kemain kak...hehe

norhidana miswan said...

Diana Din- lawo kan merah menyala2

k Zakie- inai mekah lawo tuh kak....

Lieya- hehehehe skrg udah tak mewarna lg ke lieya? kurma tak dpt lg pun huhuhu

Eynda- hehehe inai segera picit je itu senang

DaddyZZZ- macih2 doc

Nekcik- heheh blh katakan jgk lah nekcik

Ibu Lala- hahahha apa salahnyer kak, anak 3 ke 5 ke boleh sajo...

norhidana miswan said...

Lyafrina- kalu inai daun tuh merah cantik n tahan lama... inai skrg nih merah kejap je... kejap tuh seminggu pudar lah

Nur Anis- heheheh sesekali kan...

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI