teman2....

Monday, June 29, 2015

Johor ke Terengganu

as salam sume kwn2,

pejam celik pejam celik dh masuk ramadhan ke 12 yek, aduh dup dap2 rasa nk sampai syawal.

Tahun nih moga berjaya impian nk beraya cara sederhana....

Jumaat aritu belikan jersi kt aiyan, aiyan tak penah heran tp aku yg sibuk
mule2 nk cari jersi jdt je... tp pkr2 balik kang papa jeles lak... hehehhe


pasni nk kene carikan utk paksu aiyan lak... jeles dia tgk anak buah dh ada jersi jdt baru


smlm dh rasmikan... ingat nk pakai time raya kui3


p/s: sentap hatiku arini.... huhuhu

12 comments:

Kakzakie said...

Mana boleh tunjuk baru baru
Mestilah cepat-cepat nak rasmikan:)

norhidana miswan said...

k Zakie- sampai umah je nampak jersi tuh trs nk pakai... pujuk2 kata basuh dulu baru nk dgr.... hehehe

aizamia3 said...

Dana tau.. akak dah jatuh hati dengan jersi JDT sebab pemain import yang botak tu.. apa ntah nama dia.. sexy kata ko.. kihkihkih..
walau akak tak suka warna biru tapi sebab dia kusanggup menerima.. hahaha..

lieyalatif said...

baru adil dan saksama kan dana...due2 negeri ade heheheeheheh....rase2nye nanti final jdt jumpe pahang nie...so teganu leh rileks2 haahahahhahah

norhidana miswan said...

k Aizamia- jgn tanya dana sapa pemain kak, hrm sorang pun tak kenai... sapa lah si botak yg jd pujaan ko tu kak ek

Lieya- itulah, kang sentap kang papa dia.... jdt je terengganu takdok... kalu lwn johor ngn terengganu pun aku tak heran kui3

NEKCIK said...

Pagi raya pakai baju mrlayu ye aiyan..nntivjalan jalan baru pksi jerdi taw

norey said...

semangat aiyan ..
trg kena ada dana....hahahhaha

Daddy Ziyyad said...

YEayyyyyy Aiyannn...kita JDT!!!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

salam, napa sentap2 nie? aiyan sihat?

wahida said...

wei aiyan...auntie pun ada jersi JDT tau...moh kita gimme five!!

ko nape nok??

LYAfrina said...

bru lah adil & saksama

Cho Zila said...

ha.. ha.. akak dah tak tau pasal bola sejak perak merudum... langsung takder dalam carta.. ha.. ha...