teman2....

Wednesday, January 8, 2014

WW kan dh kene kurung

as salam sume kwn2,

kan dh kene dh kan... 

tak takut pun... siap nk panjat lg


nk panjat kuar sbb mama ngn papa dh kata bye2 kt dia


p/s: tgh conpius nih naper aku upload blog kt bloggerdroid tp tak kuar2, tulis succesfully publish tp tgk kt blog takde pun.... pelik betul

p/s/s: dh 3 hari berturut pakai baju bertemakan oren.... saja cari mood kot

14 comments:

lizz said...

Ololo ayyan kena kurung yer...jgn riso mamapapa takkan tinggal punya hehe

Sarah Talib said...

tengok tajuk ingtkan betul2 kena kurung...rupanya nk bergambar dgn lembu...heheh

Abil Fikri Ahmad said...

Perah susu lembu tu sekali..hahaha

NEKCIK said...

ayoyo..jom talipon teledera ayyan

norhidana miswan said...

Lizz-heheh tinggal je mana dia heran nyer

k Sarah- kalu betul dh lama dana kene tangkap polis kot, kes dera

en Abil- heheh ni lumbu tara susu, sudah jd icekrim

Nekcik- hahahah mama tak berslh

Hazmin Hamudin said...

Kena kurung dekat moo cow takpa. Dapat hasil lepas tu. Hehe

norhidana miswan said...

Hazmin- hehehe hasilnyer mama papa yg kene pau

JaSSNaNi said...

dah ler kena kurung.. plak tu ngan lembu.. isy isy isy.... kesian aiyan..

Daddy Ziyyad said...

berapa lama kena kurung kat situ? :P

norhidana miswan said...

k Jassnani- hahahha mak angkat dia tuh sbb dr kecik minum susu lembu kak

Daddy Ziyyad- kejap je dlm 5min je... itu pun bile dia dh cube panjat pgr tu cpt2 amik... tumbang kang naya je

cheq da said...

Nti boleh bela lembu la kat rumah buat kawan..berani tul...he3

lieyalatif said...

hahaahah sian aiyan kene tinggal ngan cow.....sempat ajek ko dengki aiyan yeak dana...tau takut die nak kene baibai haahahahah

Mimi Azirah said...

Ayyan kire brani la...kalo anak anak sy tak tau la nak ckp sape brani sape takut

hainom OKje said...

Berani si Ayyan.....walaupun kena fuk ngan lembu susu...hehe