teman2....

Tuesday, January 7, 2014

Jalan2 ke Gohtong Jaya Genting lagi ep. 1

as salam sume kwn2,

salam hari selasa... wah tak sbr aku wei nk tunggu minggu dpn nih sbb ada 2 hari cuti kan, duk umah lepak2 tak pun senam2 ngn aiyan main kejor heheheh...

ok lah, ahad lps kami jln2 kt gohtong jaya genting lg, plan nk pg jln2 pantai remis selangor tp duk fkr2 nk pg sana kene duk chalet baru syok... jd nyer jln2 amik angin kt gohtong jelah... lgpun dr rumah ke sana dlm 45min je, dkt je kan.... lgpun masa kami dtg mmg gohtong lenggang maklum bkn ada cuti apa2... seronok lah petik stoberi dpt beso2, jln2 tak sesak... aiyan pun boleh berlari sesuka hati...


Jom lyn gambar... saja je bt banyak episod... tak pyhla penat2 cari idea menulis... pastu tak blh letak gambar banyak2 kang korang nyampah lak hehhe


dlm lif semangat bwk beg sndiri.... kul9 baru grk dr rumah

masa dlm kete tgh baik lg duk main hp makngah... 

papa paking kete... kite posing kt pintu masuk... 

budak yg dh hepi tak sbr nk berlari... 

tak sangka dh beso dh anak mama nih tau... 


apa lg.... terus berlari msk... lenggang je... pasni tiap thn kami nk pg sini sambil amik gambar kenangan aiyan... 

mcm montot lak stoberi nih... h ehehhe 

skrg dh tak suke org dokong... nk turun gk nih

blh nampak genting dr sini... bile lah nk sampai sana pulak

tgh meronta2 nk msk gk tempat petik stoberi... mmg tak boleh sbb kang abis sume buah stoberi dia tarik

mule memetik... makngah je yg petik kami main tunjuk2 je

kami.... pandai kan aku cover body... yg dpn tu maktek, aku n makngah

makngah tgh memilih2 stoberi yg besar n msk ...

ini hasil tangkapan... 100g rm8, ni dlm rm40+... tp kali nih beso2 mungkin sbb tak ramai org kan... 

maktek suke lah nk amik gambar gigih bwk dslr dia, aku nyer dslr dh duk tersadai kt umah tu


p/s: thn ni penuh ngn debaran... jd ke aiyan kene operate kt IJN nnti nih... bln ni ada appoiment kt IJN nih

12 comments:

lieyalatif said...

wahhh sonok2...gitu le ko dana...org tgh sibuk2 urus anak ko sekolah ko bercuti...tapi tu la syok kan sbb dah abis musim cuti sekolah...serba serbi tak ramai...harga pun tak semahal kalo bercuti time cuti sekolahkah.....

norhidana miswan said...

Lieya- muahahaha.... alah dkt je ngn umah pun lieya, tak sampai sejam naik kul9 kul12 dh turun dh... jln2 cuci2 mata je nih

Mimi Azirah said...

seronok anak akak dapat bercuti..senyum lebar dia

Sarah Talib said...

seronoknya dana...dpt petik stobery tu..nyum2.masam2 manis..aiyan nmpak happy boleh lari2..

JaSSNaNi said...

Assalamualaikum dana.. :)
bestnye gi sana.. alang2 terus ler panjat genting tu dik.. hehehehehe.. nampak dah sejuk tu...
berkabus atas tu.. :)
Yg strawberi mcm tottot tu.. hahahahahaha.. ko tak petik ke dik?

lizz said...

wa beshnyer...kemain ceria memasing...geram nengok ayyan tu tau tambah2 time dia gelak...auntie cubit pipi sikit lah...hehe
hamboi meranum stoberi tu sedapnyer mak ai...

moga dimudahkan urusan untuk aiyan dana n family yer...

Acik Erna said...

seronok tengok aiyan memang dah besar dah dia..gelak je..

Dee said...

dee pun suka gi situ..anak2 enjoy..dpt petik strawberry..

norhidana miswan said...

Mimi- bkn bercuti dik tp jln2 je sbb tgri tu dh balik umah

k SArah- seronok mmg seronok tp kene ingat2 kalu tak nngis time membayo

k Jassnani- w`slm akak ku...lama ko tak jenguk sini yek... hahaha ntah makngah tak petik kot

Lizz- dia mmg kalu bwk jln2 suke bebeno, gelak bkn main beso... melasak sgt2

Acik Erna- dia kalu bwk jln mana2 or kuar pg mana2 mmg hepi kak... kite je yg tak larat nk kejo

adrianna syaz said...

Seronoknya aiyan dpt brjln2 ni..geram tgk stoberi.hehe

norhidana miswan said...

k Dee- seronok kan kak... sejuk pastu dpt petik2 stoberi sbb dkt ngn kl

Adrianna- pg lah sana dik, mana tau blh release tensen

Hazmin Hamudin said...

Lepas ni mesti femes pulak genting dengan strawberrynya.