teman2....

Friday, January 3, 2014

spiderboy

as salam sume kwn2,

takmo bebel panjang2 sbb nyer dh lwt baru sempat nk bt ntry.... cite kt korang psl hero aku nan sorang nih.... anak jantan mmg gini kot kan, selamba je dia panjat grill kt pintu balkoni.... masa 1st time nampak melompat aku sbb terperanjat n nk selamatkan dia.... papa dia bgtau yg sblum2 nih pun dia dh penah bt gitu, dia saja suke nk tgk lampu n kete lalu lalang kt bwh tu...

masa nih sesi ulang tayang maktek suruh dia panjat... laju dia panjat tau

anak lelaki mmg gini agaknyer kan... 

makngah tgh selamatkan... tp kuat dia pegang grill tuh

huhuhuhui superboy sungguh


p/s: cuti nih mcm nk pg jln2 je... tp nk jln dkt2 je mintak2 jd lah

7 comments:

:: Cik Viva :: said...

Hehehe..mmg spiderboy lah..

Hilmirda Daud said...

amboiii bukan main tinggi lagi dia panjat..

mama_saly said...

Hehehe.tinggi dia panjat..kot anak lelaki mmg bgtu..sama sgt dgn hero2 sy ...Hihiii

Qashmere said...

spiderboy versi Malaysia ke ni hehehehe

Azian Elias said...

He..hee..just watch out dear...esp kalau jauh terlentang. ..Anak jantan. Cam tu lah.

norhidana miswan said...

cik Viva- yolah kalu ada spider web kt tgn betui2 takpe lah, tak la tkt jth

k Hilmirda- kite yg seram nengok kak

mama_Saly- aah agaknyer lah dik oi

Qashmere- aah gitu lah gamaknyer, anak laki mmg lasak gini kot dik

k Azian- hehehe itu lah yg seram tkt jth tuh kak oi

hainom OKje said...

biasalh Dana budak lelaki mmg aktif terlebih hehe...anak okje pun gitu gak dulu dulu...