teman2....

Wednesday, January 22, 2014

WW anak johor

as salam sume kwn2,

sile jgn gelak yek... mmg aku anak johor jd anak aku pun anak johor gk walaupun lahir kt kl...



ptg ahad lps kuar nk cari susu aiyan.. 

time nk msk kete... punya lah pyh nk jlnnnn je

kasi dia main belon baru diam... tu pun mlt bebel je... anak johor kan... berbaju melayu pg jln2...
hahahah ada aku kesah

p/s: hati sakit otak serabut... bile di suspek mencuri... oh my....oh my sapa lah yg curi or missplace kah...

14 comments:

JaSSNaNi said...

dik.. curi apa dik... allahuakbar.. moga cepat tangkap pencuri yang betul2 tu.. sakit hati kan..

>> aiyan mmg comel dengan baju melayu tu.. comeeeellllll sangat2..

mama_saly said...

dana,ooohh so sweet bila ank bbaju melayu kan.....aiyan,mmg comel sgt pkai bju tu...

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Kena bela diri juga akak bila kena tuduh macam tu. Suka tengok gambar anak akak yang segak ni.

lelamaisara said...

saya pon anak johor...hehe
ermmm suspek mencuri ape je tu...iskk

Kakzakie said...

Memang lelaki Johor ramai yg berbaju Melayu tapi pakai seluar lain macam Ayyan ni...

Cho Zila said...

mestiler anak kitakan...
isyh tak patut main tuduh2kan.. tak baik....

norhidana miswan said...

k Jassnani- ntahla kak, dr cara dia ckp tu mmg mcm tuduh aku yg amik... tp dh mmg tak amik tau pun tak apa benda yg hilang tuh

Mamy_Saly- hehehe aah bg dana lawo je bdk2 pakai baju melayu pg mana2 pun

PMDR- dh bela tp cara ckp tu mcm tak percaya kt akak... nk wat camne kan... berserah je kite di pihak yg benar

Lelamaisara- sekapal kite yek

k Zakie- hehehe ikut sultan kite kak mmg dr kecik2 gitu tp abah dana tak camtu... even pg solat jumaat pun siap bersamping

k Chozila- hehehe.... ntahla kak, rasa teraniaya

UmmuAidan-Arissa said...

Hensem lak anak johor tuh berbaju melayu johor..
dakyah risau dana..kalau kita dipihak yg benar akan terbukti jgk nanti..

norhidana miswan said...

k Ummuaidan- hehehe mak nyer yg hover nk suh papa nyer dia tak minat pakai baju teluk belanga

lizz said...

hencemla ayyyan pakai baju melayu tekois nih...suka bebel ikut saper ayyan hehe...
la kenapa dana kenapa la suka menuduh orang melulu gituh mak ai...geram lak saya dengo...
sabo jerla...

Mimi Azirah said...

Ksiannya akak kne tuduh mencuri...sbr ye kak

eika_jps said...

comellnya aiyan berbaju melayu....klu sepasang lg hensem...

ros_reeza said...
This comment has been removed by the author.
ros_reeza said...

comel berbaju melayu.. dituduh curi ape kakak?..