teman2....

Wednesday, January 15, 2014

WW epok2 n langsir sementara

As salam sume kwn2,

salam rabu... mati2 ingat arini isnin hehehheh

ahad aritu papa cuci langsir bilik... tp si bujang aku jenis kalu nk tido msti tido kt blik... jd nyer k bg gelap guna comforter jd langsir jap hehehe

nampak berbezaan tuh? 

disebabkan nk cpt siap aku bt epok2 saiz giant


p/s: jumaat nih cuti syoknyer duk lepak lama kt umah...

20 comments:

cheqna said...

cheqna x pandai2 lagi nak buat karipap tu..campur ngan malas le ni hahahaha

emy pokden said...

langsir tu mmg terbaek..mcm pernah ku jmpa..tp di mana yer...

:: Cik Viva :: said...

Karipap inti ape tu? macam sedap je..

UmmuAidan-Arissa said...

epok2 nie sama ngan karipap yer dana..rupa nampak sama..ker nama jer lain..

JaSSNaNi said...

wow... best makan kipap ni.. mesti ko buat banyak kan.. hehehe... :)bak mai sini sket...

lizz said...

ermmm sedapnyer epok2 tu...epok2 giant pun tak per janji sedap diamakan ...hehe

norhidana miswan said...

Cheqna- hehehe mule2 je kak dh biasa msti rasa rajin

Emy- hahah nk wat camne terdesak

CIk Viva- inti kentang je dik.... daging pun tarak

k Ummuaidan- epok2 ngn karipap tu sama jelah kak... org johor panggil epok2

norhidana miswan said...

k Jassnani- ko nih kak mcm lucah lak sebut kipap ehhehe... tak la banyak kak tak samapi 1kg pun

Lizz- hahaha nk cpt siap maklum

Azian Elias said...

org johor je yg panggil epok2 hokeyy.. hee

norhidana miswan said...

k Azian- ya betullll tu kak....

mama_saly said...

owh epok2 tu yg bulat tu ke...mcm karipap j kan.. mmm bestny klu dpt mkn di petang2 gini..hehee

Kakzakie said...

kakak pun makan epok-epok semalam tapi kakak beli aje Dana yg forzen (sebab kakak kan rajin hahaha...)

Mimi Azirah said...

Jnji epok2 sedap kan kak

norhidana miswan said...

Mama Saly- epok2 tu karipap lah dik oi...org johor je panggil epok2

k Zakie- hahahha... alah kak sesekali dana beli je... time teringin nk mkn yg buatan sndiri je bt

Mimi - hehehe boleh la nk kata sdp kang org mkn kata tak sdp camne?

lieyalatif said...

ko tau dana...aku ni pindah johor baru tau karpap tu epok2 kakaakakakak...kan aku dok kelantan lama heheheeheh...

pandai ko kelim beb...cantik jek..sebijik mcm mak aku buat...aku penah try dulu tapi mmg hampeh hasil kejadian kelim aku tuh....

NEKCIK said...

Rajin Dana buat epok epok..nekcik dah bertahun tahun tak pernah buat buat sendiri..tak pandai buat kulit dia tu..jadi liat

NEKCIK said...

Damna cuba bagi nekcik resipi kulit epok epok tu

cheq da said...

Share resepi dana

norhidana miswan said...

LIeya- heheeh tp nsb lah ko kenal jgn epok2 tuh apa... kang di katanyer durhaka johor... alah aku kelim beso2 ko, jnji jadi

Nekcik- alamak... dana gune resepi yg simple2 je nekcik, malu lak nk share

Cheqda- huhuhui nnti yek dana share, ish malu lak dhla gune resepi simple sgt2

ros_reeza said...

nak cepat siap, akak buat besar2?.. hihi.. tak mau tak mau.. yg kecil kan comel :)