teman2....

Tuesday, January 21, 2014

anak papa

as salam sume kwn2,

selamat hari selasa... apasal lah rasa cam nk cuti je aku nih, ni sbb minggu lps cuti banyak sgt lah ni terbawak2 sampai ke minggu nih heheh... melampau sungguh tau dana nih...

dulu2 kwn2 aku or org tua2 selalu ckp, kalu anak muka iras mak or bapak tak serasi betul ke ye? aku tgk aiyan tak mcm muka aku or muka edy... tp dia mmg sgt2 ngam ngn papa dia... jeles tau mama 
kalu ngn mama asik kene smack down je, ngn papa siap boleh peluk2 lg.... ngelat sungguh tau
mungkin sbb mama lg garang dr papa kui3

kwn2 ckp aiyan ada iras2 aku, tp aku tgk biasa je...takde sama pun tp pangai mcm ada sama skit tang kuat bebel, tang tensen sama je ngn mama nyer hehehe...



dua beranak main game... 

nampak hagak over kan.... 

aiyan tang rambut ngn bulu mata tuh mmg sama mcm papa dia... 

p/s: takziah  pd keluarga bffku Pn Emy, kehilangan atuk nya semalam... al fatihah utk arwah atuk bff ku.

9 comments:

Daddy Ziyyad said...

muka kalau iras mak/ayah...mmg 'panas'..ie selalu bertekak...hihihihih...Muka saya dgn ayah saya seiras..selalu bertekak( tak la bergaduh)...kejap aja bertekak nya...tapi kami kamceng...:)

ros_reeza said...

mama garang?.. ops.. hihihi

norhidana miswan said...

Daddy Ziyyad- itulah ada gk dgr org tua2 ckp... sya ngn abah pun muka ada iras2 perangai pun sama itu ckp adik2 lah ehheeh

ROs- hahahha betui lah ros oi

lizz said...

anak lizz memang lebih rapat ngan dedinyer masa kecik kemain lagi kemana saja menepek ngan mami bila beso anjer2 dedi...jealous maminyer tau...
alfatihah buat atuk amy...moga rohnya dicucuri rahmat...

lizz said...

anak lizz memang lebih rapat ngan dedinyer masa kecik kemain lagi kemana saja menepek ngan mami bila beso anjer2 dedi...jealous maminyer tau...
alfatihah buat atuk amy...moga rohnya dicucuri rahmat...

lizz said...

anak lizz memang lebih rapat ngan dedinyer masa kecik kemain lagi kemana saja menepek ngan mami bila beso anjer2 dedi...jealous maminyer tau...
alfatihah buat atuk amy...moga rohnya dicucuri rahmat...

izan mama mia said...

mia ngan papa dia seiras..tapi ngam..kalau ngan mama dia asyik berperang je..hihi

aiyan nampak happy ngan papa dia,,..

norhidana miswan said...

Lizz- heheheh agaknyer sbb mama nyer garang kot

Izan- tp aiyan nih kadang cam lalang hahahahk... kejap ok ngn mama kejap tak... tp selalu lbhkan papa

UmmuAidan-Arissa said...

mak akak cakap kalau anak lelaki ikut muka mak beruntung..hehe