Thursday, January 23, 2014

photo diary macam2 ada

as salam sume kwn2,

skrg nih asik bt ntry ptg je kan... pagi banyak keje skit lah... itu yg lembab pengeluaran ntry..
hrp korang jgn lah bosan yek, sampai tak jln2 BW blog aku lg... walaupun bos takde tp anak2 buah bos tuh ramai yg tak suke tgk aku goyang kaki...

Mls bebel panjang jom lyn gambar2 yg ada terkumpul bermcm2 ragam n cerita... sbb tu photo diary nih segmen feveret aku nyeh3

ujung minggu aritu kan makngah ngn maktek balik kg... aku kene lah lyn si bujang nih... nengok high5 sambil mkn milo crunch

org jarang bt kek maklum.... hahahha masa ada bday baru bt

sedap pulak mkn carot kek time pns2... sebekas tu kejap je abis

time2 tak lalu mkn nasi aku suke mkn benda2 mcm.. pecal

alhamdulillah dh mula dpt tempahan jht manik... 

bile rajin aku bwk sebekas beso jemput2 udang utk bekal kt opis... blh mkn ramai2

kwn opis ku rajin belikan bahulu ikan nih... sebekas beso... sbb aiyan suke mkn... 

selepas bertahun tak pakai tudung 4segi... hahahha mmg nampak bolat setalam muka aku

kui3
lunch tgri td... mee kari madams lim

brg makeup yg mmg dh abis sgt2... terpaksa beli... 


p/s: terkilan sbb bos aku mcm tuduh aku mencuri, walaupun dia tak ckp aku lah org nya yg dia tuduh tp dari cara cakap2nyer aku lah orgnyer.... senang kan dia nk jth hukum hanya kerana aku PA dia

16 comments:

  1. ish3..tengah sejuk2 ni,tengok cucur udang tu telan air liur saya dibuatnya

    ReplyDelete
  2. biasonya jika benda sedap memang cepat habis...hehe

    ReplyDelete
  3. kemain aiyan tgk tv sambil makan snek hehe comel.
    sabar ye dana kebenaran pasti terjawab nnt.

    ReplyDelete
  4. saya suka layan photodiary dana... pandai dana cerita kisah sebalik gambar :)
    Ala, sedih pula baca nota akhir tu... moga Allah tunjukkan yang tuduhan bos tu salah... doa byk2 Dana....

    ReplyDelete
  5. Mama Aryan- aah skrg nih sejuk melampau skit kan...

    Papa MIfz- betul3 tuh PM

    MamyHarraz- dia mmg gitu tgh suke, time tak suke tak pandang pun milo tuh...

    k Nurbijen- suke photodiary sbb mcm2 boleh cite heheh... itulah kak, dana redha je kite tak buat tp kene tuduh lak

    ReplyDelete
  6. Dana pandai jahit baju ker?pandainye...

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Cheq da- tak lah dana jht manik je... nk jth baju lum belajar lg

    ReplyDelete
  9. Kakak nak kek carrot tu Dana!

    ps: banyakkan solat hajat dan istikharah moga Allah tunjukkan who is the real culprit...

    ReplyDelete
  10. ehh ciannya akak..emm tak patut le bos buat camtu..kena selidik dulu tu kak..

    ReplyDelete
  11. comelnya tuan tanah, yg simpysiti tu terasa nak blei ni :)

    ReplyDelete
  12. k Zakie- meh dtg umah kang dana masakkan... insyallah kak...macih

    MiaIzzati- ntahla dik, bos akak mmg gitu

    k Tihara- beli kak bau sedap ada 3 jenis lg... ok lah bg dana

    ReplyDelete
  13. nota kaki ko tu menarik perhatian aku....how dare die sanggup tuduh ko...aduyai....teruk laa dana bos ko...tak baik buat camtu....

    beb, teliur tgk jemput2 udang ko ngan pecal ko...menarik gile wey....sedapnye cecah ngan kuah kacang kan.....

    hepi weekend beb...

    ReplyDelete
  14. aduh kesian dana di tuduh camtu...sabar ya semoga Allah bukakn pintu hati bos dana tu kearah kbenaran..

    huh...terliur tgk cucur tu..@__@

    ReplyDelete
  15. carrot cake.. memang sedap :)
    alahai, sabar kak.. napelah dituduhnya sbegitu.. huhuhu

    ReplyDelete
  16. carrot cake tuh menggoda sungguh dana...nak jugek...
    rajin nooo dana nih siap bawak kat opis cucur udang mai hantar opis mak hencik sikit la hhehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...