teman2....

Thursday, January 2, 2014

photo diary edisi mkn2

as salam sume kwn2,

arini lwt skit bt ntry... selalu upload kt tepon tp arini bloggerdroid aku poblem lak... ni psl kes memory tepon aku yg dh full lah ni... itu dia cam hang je... lum kesempatan beli sd memory lg kui3...

jom lah layan gambar2 yg ada nh yek, aku biasalah msti banyak gambar mkn2 nyer kan... arini rasa cam ari isnin je...al maklum lah semalam kan cuti

rangka ayam... kalu pg psr mlm mmg feveret betul mende alah nih

saja2 try pakai tudung yg ala2 hud tuh... kire msk gk lah kt muke aku

blackberry nih beli kt aeon kelmarin... saja nk rasa camne lah mende alah nih

rojak petis makngah pedas thp membunuh... tp abis gak se bekas beso nih

lempeng pisang+kelapa... sedap betul maklum lama tak mkn

jagung rebus nih feveret aiyan... ralit dia mkn selalu nyer... 

nk tunjuk kt korang betik tumis feveret aku... balik kg aritu dpt betik muda... apa lg


p/s: syok betul bln januari nih... banyak bebeno cuti... i likeeeee

16 comments:

Zana Nordin said...

lap air liur ko......

lizz said...

kenapa semuanyer sedap nih.. lapoooo nengok semuanyer nih acaner...rojak petis sedapnyer dana.

mama aryan said...

lempeng pisang + kelapa tu...sedapnya la kak...mintak sikit..hehehe

Mimi Azirah said...

huhu...lame tak mkn rangka yam yg krunchy2 tuh

Azian Elias said...

eeee... dana ni kann.. terliuq tau.. esp rojak petis tu.. akak suka rojak2 yang cam ni.

Daddy Ziyyad said...

blekberi tu....kalau campur dgn ice cream...blend dgn stroberi..fresh yogurt...buah smoothies.....sodappppp

norhidana miswan said...

Zana- hehehe tiap kamis ke jumaat siap sedia tisu ek

Lizz- hehehe mcm sedap tp mana tau tak sdp di mata org lain lizz

mama Aryan- heheh abis dh dik

Mimi- heheheh kadang mls mkn bende lain lyn itu je

k Azian- hehehe selera kite kan sama kak... akak senang ramai tukang msk kt umah

Daddy Ziyyad- blum dan bt smoothies udah abis dh doc, lyn ngn coklat

UmmuAidan-Arissa said...

freshnya nampak blackberry tuh dana..mesti manis kan..makan ngan aiskrim cam suggestion tuan doktor tuh pun sodap tuh..

izzah said...

Lama xsinggah sini..tgh lap air liur ni kak tgk mknn sedap2 tu..alahai perut...lapo memanjang bila tgk mknn...hehe...

adrianna syaz said...

Salam jumaat akk..wah..byknya makanan..lapar2..dah la blum mkn lagi ni.hehe

Aida Salleh said...

alamak....terus lapar tau....

Aida Salleh said...
This comment has been removed by the author.
Aida Salleh said...
This comment has been removed by the author.
Kakzakie said...

Ayyan macam kakak suka jagung tapi kakak tak beli ambik je kat kebun bapak bila balik kg...

Cho Zila said...

aiyan pun suka jagung cam auntie yerk.. samalah kita..
ehm buah blackberrytu bikin akak rasa nak ke aeon mencarinyer..
lempeng kelapatu dulu opah akak selalu masaknyer...

hainom OKje said...

Tengok betik tumis tu Dana mak okje suka sayur tu...Okje pun teringat dulu dulu masa kecik mmg selalulah mak masak tu...senang nak dapat gamaknya