Monday, January 6, 2014

mari2 kite me `ngaku`

as salam sume kwn2,

salam hari isnin sume, amacam arini ada fresh ka? aku ok je... maklum smlm baru pg jln2 cuci mata rehatkan minda... amboih, alah pg jln dkt2 je... nnti aku share ek ngn korang... arini nk cite pasal ngaku @ arrowhead nih... korang kenal tak? tiap kali nk CNY msti dia ada, pastu abis CNY dia pun hilang...

ni kes minggu lps lah nih, masa cuti thn baru, mlm tu beli siang tuh terus bt kepek, dpt lah 3 telap tp arini sudah finish... tunggu lah ujung2 minggu nnti beli lg...


masa nih mahal gk rm5.88 sekilo tp aku sesah jgk, siap cari yg beso2 senang nk bt kepek





mule2 aku try sagat kt bekas lain... tp lps tu rasa lambat la pulak... aku sagat terus dlm minyak pns tuh... 

rupe dlm minyak pns... rupe udah siap rupe nk amik gambar heheeh.... 


p/s: sakit ati ngn bloggerdroid aku... ntah masalah apa, aku bt ntry kt situ kata succesfully tp tgk kt blog tak kuar2 pun... geram betul lah

19 comments:

  1. Tahun ini kakak belum buat lagi Dana. Kakak pun suka buat kerepek cuma biasa kalau goreng kakak campur dgn bawang putih sedap tau...

    ReplyDelete
  2. Cheqna- sedap kak... cube lah msti tak nyesal

    k Zakie- dana mmg campur ngn air garam yg di campur ngn bwg pth tumbuk

    ReplyDelete
  3. noks, cer kau buat lebeh skit pastu anto kat opis aku. nak aku rasa kesedapan kepek kau ni....

    ReplyDelete
  4. k NM03- hahahah selalu nyer tak dan nk bt lebih udah abis di ngap kak oi... kalu nk rsa ko kene dtg umah aku, tak blh anto2

    ReplyDelete
  5. Selalu nampak tapi tak tau ape ke bendanya tu... makan pun tak pernah, boleh buat kepek rupanya..

    ReplyDelete
  6. ni projek time cny..ramai org kita rajin buatkan..sedap katanya..

    ReplyDelete
  7. pernah beli ..balik rumah kupas2 mkn gitu saja...ingatkan sengkuang cina hahahha rupanye bukan

    ReplyDelete
  8. Jeles tgk orng buat kepek ngaku sana sini..kalo kat sini takder ngaku2..tp kepek ni sama kan yg mcm dibeli dah pek tuh yer dana..? yg kecik2 warna putih

    ReplyDelete
  9. k Hilmirda- cube lah kak, mana tau kenan ngn tekak tuh

    k Dee- aah sedap kak, dana nih suke mencube pastu jth cinta dh

    k Inazamri- heheheh... sembarang je akak yek

    k Ummuaidan- mmg dana penah nmpak yg dh siap jd kepek, kalu nama dia arrowhead tuh yek lah kak...kepek nyer

    ReplyDelete
  10. Pernah tgk benda ni kat Blog Umialya...dia pun buat kepek gak!

    ReplyDelete
  11. nak sikit hehe...sedap nyer dana...rajin tau...

    ReplyDelete
  12. Akk pun buat baru ni. Dah 2 kali buat. Tapi napr cepat lemau ye. Padahal simpan dalam tupperware lagi.

    ReplyDelete
  13. Akk pun buat baru ni. Dah 2 kali buat. Tapi napr cepat lemau ye. Padahal simpan dalam tupperware lagi.

    ReplyDelete
  14. Hari isnin saya yang ......
    Serabut kepala otak....haishhh

    ReplyDelete
  15. kak sarah tak pernah try lgi buat kerepek buah ni...nak cuba lah

    ReplyDelete
  16. k Hainom- dana dlu tgk kt blog kwn2 lah, itu yg try bt tuh

    Lizz- meh2 dtg umah tp dh tinggal skit dh lizz oi

    Ibu Lala- dana rasa akak kene pastikan sume betul2 garing kalu ada 1 pun yg tak garing itu yg cpt lemau kak... kt umah dana cpt beno abis

    Teena- sbr dik jgn serabut2 otak

    k Sarah- cube kak comfirm akak jth cinta

    ReplyDelete
  17. sy tak xpernah mknpun kerepek ngaku nih...pos skit kak

    ReplyDelete
  18. Sya pun x pnh mkn ni..ingatkn sengkuang cina..hehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...