teman2....

Thursday, January 30, 2014

photo diary sebelum cuti raya cine

as salam sume kwn2,

maaf yek smlm takde ntry, pagi smlm ada mesyurat agong puspanita kt NRE, putrajaya... tgri baru rombongan cik kiah balik opis, ptg lak dh mule sibuk tak dan buat ntry baru...harap maklum yek kwn2...

ni pun keje bnyak kene setel sblum cuti panjang nih kan, insyallah esok cuti balik kerteh... dr jumaat sampai isnin balik kg.... Jom lah lyn gambar yg ada nih ye


ole2 dr bffku Pn Emy dr langkawi... 

ni pic smlm lah... org sbk meting kami bergambar... 

try shawl halfmoon renda... tp yg nih bffku ckp cam ustazah, pastu ada yg ckp mcm pantin hui3

betui kan skit tudung... rasa ok dh nih... rugi tak pakai shawl murah nih... heheh beli kt mes. agong tuh rm10 je

tiap kali pg care4 msti dia nk seround main bende alah nih dulu

mule menjahit manik semula tp ya rabbi... lembab betul lah proses kerja nyer... sbb tuan nyer badan mls

dh potong rambut dh... makngah yg potong... 

kemas skit bahagian dpn tuh... 

mlm td nye dinner... mehun tomyam bersama tlr dadar... hahahha 

p/s: epy holiday n selamat raya cine kpd kwn2 sume.... masing2 sbk nk balik kg kan

16 comments:

Kakcik said...

Selamat bercuti Dana. :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
norhidana miswan said...

Kakcik- mekasih kakcik...

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Selamat bercuti. Best cuti-cuti balik kampung.. :-)

Kakzakie said...

Boleh diam ke Ayyan masa gunting rambut tu Dana. Macam ngeletis aje kakak tengok :)

Ayyan balik kg tak sayang?

Mimi Azirah said...

byknye coklt kakkkk

Sherwieyna Muzzawer said...

Alahai coklat tu nampak sedapppp terliur tengok..hehe

lizz said...

coklat kaagi bestnyer...
comey kemai berselendang putih suci murni gitu...
wah dah start menjahit manik yek...memula jek malas lepas nih mesti laju jek...
pandai makngah potong rambut ayyan...hencem sangat nih...

norhidana miswan said...

PMDR- mekasih dik...

k Zakie- ahahah makngah bg dia main air masa gunting tuh.. aiyan balik kerteh kak

Mimi- tu kejap je abis tuh

Sherwieyna- perempuan mana lah yg tak suke coklat kan

Tihara said...

sedap nya bihun sup tu dana

nurbijen said...

Dana, saya berkenan kat shawl tu... murah kot kalau cuma RM10 jer :)
best pula tgk mee hun tomyam dgn telur dadr tu... nak sikit :)

Cho Zila said...

Ustazah dana... balik Kerteh yerk?
Der yerk half moon gitu berrendakan...
Aiyan ttp comei

Papa Mifz said...

Wah kacak la ayyan dengan potongan rambut terkini...=)

cheq da said...

Mcm2 xtvt sebelum tahun baru yea dana..

mia izzati said...

saya pon tengah mengila dengan coklat popero tuuuhhhh..

hainom OKje said...

pompuan katanya tak bergambar mmg tak sah hehe....