teman2....

Tuesday, January 28, 2014

mari mengayat awek...

as salam sume kwn2,

ni cite sabtu aritu, pg kenduri kawin anak membe opis kt semenyih... pg ber3 je sbb maktek dating n makngah lak nk lepak2 kt umah.... pg pun lwt sbb papa keje dulu pagi tuh.... sampai dlm kul2lbh... nsb jln yg kami lalu tuh ok, jem jgk lah tp ttp bergerak.

kt sana dpt lah jmpa ngn kwn2 opis gk, takdelah rasa janggal sgt... tp aiyan lah paling seronok sbb blh jln sana sini, tp mama tkt kot2 dia ngaco org kt meja lain... yelah bkn semua org kan jenis mesra n suke bdk2 nih...

kecik2 dh pandai ngorat, pandai ngayat... ntah belajar kt mana lah, kot bakat semula jadi

masa nih tgh elok lyn high5 kt tepon mama... 

pastu pasan ada awek... yg baju ijau tu kwn opis ku... tgk gaya dia... 

hahahah takde sapa ajar pun... otomatik kalu nampak gegirl mmg gini

mmg dia peramah... mmg dia suke nk berkwn.... 

kwn aku peluk pun dia ok je... jenis tak tkt org... 

tp mama nk ajak gambar sama bkn main payah

tgk... sibuk nk lepaskan diri.... (perut aku bkn beso sbb peknen yek tp sbb banyak cacing)...hahaha
sebelum org tanya baik bgtau dulu

p/s: rasa lega rodtax n insuranc kete dh buat... nk supink pun kene cut bln nih

19 comments:

cheq da said...

Nk ambik gambar dgn awek la 2...

norhidana miswan said...

Cheq Da- hahah dia suke nk berkwn, kalu awek nk peluk nk cium... ehehhe

izan mama mia said...

hamboih dia... marah tuu..dok ngorat awek..kaco lak...hihih

lieyalatif said...

hhaahahah betuah aiyan...steady n selambe jek pi ngurat awek yeak...bagus laa gini dana..aiyan ni jenis berani n tak takut org...selalu budak kalo tak pi taska ke pengasuh ni takut org...so aiyan ni bagus pada aku....die friendly...

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Amboi..dah pandai mmengayat aweks yea.. Suka tengok gambar-gambar ni.

UmmuAidan-Arissa said...

hmmm...encem tgk aiyan pakai bau kotak2 tuh...
cacing ujud lg ker dah besau2 nie dana?heheh

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

waaa...
ayyan kuat ngejas awek terrr!!!

hainom OKje said...

Hehe....budak lelaki mmg pandai mengayat kot hehe....alah sebenarnya dia nak berkawan tu Dana, tah pape mama ni hehe...
Kalau awak tak cakap okje tak perasan pun perut awak Dana...Okje lagilah dah anak dah beso beso patutnya perut boleh kecik...ni sama je mcm peknen hehe

Kakzakie said...

Anak bujang siapalah ni kan. Eddy hati-hati sikit heor awak tu boleh tahan tau hihi...

Ayyan boleh kongsi ubat cacing dan mama tak? Mama kata banyak cacing tu:)

JaSSNaNi said...

hahaha.. kecik2 dah pandai berkawan ni.. good boy lah aiyan.. nanti ramai lah kawan yer.. hehehe mama jeles la tu.. kan kan..

norhidana miswan said...

Izan- hahaha dia mmg suke btl tau berkwn terutama ngn gegirl

Lieya- hrp2nyer gitulah beb, tp kalu peramah sgt pun bahaya... pantang lepa, org nengok dia pun suke melayan

PMDR- bakat semulajadi dik...

k Ummuaidan- dia tak banyak baju kotak2 tp bdk2 pakai baju kotak2 mmg comei kan kak

Leily- hahahha nk try kene ngorat ngn dia meh la

k Hainom- dia mmg suke berkwn kak, kalu bdk beso2 pun dia suke nk main cuma kadang bdk bsr je takmo lyn dia...

k Zakie- hahahah... dia lg teror dr papa nyer

k Jassnani- amin2 hrp gitulah kak, tp yelah bdk lakikot..

Acik Erna said...

waaa..mama skodeng aiyan ngurat awek..he he
encem aiyan pakai baju kemeja

aizamia3 said...

suka tengok gambar dia pegang kerusi sambil hadap si dara tu.. nampak macho.. ;)

lizz said...

ololo ayyan kemainkan...
ayyan tak mo bekerjasama tangkap gambo tu...
sebab mamanyer kaco la hehe..
baru jer nak ngayat awek....

:: Cik Viva :: said...

Mesti dia tngh ayat mintak no fon makwe tu...heheh

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
norhidana miswan said...

Acik Erna- hahah mana ada sekodeng, udah dpn mata dia bt nyer

k Aizamia- hahah macho ek kak

Lizz- dia mmg tau, pilih kasih tau

Cik Viva- hahah... awek tu pun malu2 tucen je

Mimi Azirah said...

gaya mengayat dan mengorat tuh dh de

nurbijen said...

Pandai ayyan nak bersosial.... kalau anak2 saya, semua menikus depan orang... malu2 kucing mcm mak dia jugak... ahaks!