teman2....

Wednesday, June 12, 2013

WW kurang sabar

as salam sume kwn2,

skrg nih si bujang rajin lyn lego pelsu dia nih, tp kalu slh cantum ke apa dia msti mengamuk2, terjerit sampai 1 umah tensen, tp bile dpt cantum dia gelak2 hepi sambil tepuk tgn (kata WW tp banyak gk bebel, ada aku kesss kn?)


mlt bebel2 tuh

tgk mulut tuh

ni jugak msh bebel2 lg

tgk, melalak lak... 

mmg tak puas hati ini bdk

p/s: setiap hari aku seronok tgk perkembangan n peningkatan aiyan, walaupun agak lmbt tp aku bangga...

30 comments:

Masni Syafie said...

budak2 nie memang camni...xdapat nangis..bile dah dapat senyum =)

followwww....

Kakzakie said...

Dia geram bila tak boleh dicantum Dana itu yg melalak..

Kena selalu puji kata Ayyan pandai, Ayyan rajin bagi dia semangat Dana..

NM03 said...

tapi dia tetap berusaha... bagus ayyan...

ieda immi said...

ahhaha kan ...
sambil buat sambil hati tensi ..
pastu nangis .. bebel ..

lucu tul tgk aiyan ..
akak pun bangga dgn dia dik .. insyaallah ada hikmah semuanya ini

norhidana miswan said...

Masni Syafie- betul tu dik, tq sbb follow

k Zakie- itu lah kak, kami yg lain duk geram gk lah...cube kalu tak yah melalak tuh

k NM03- mmg dia ttp usaha tp molot jerit2

k Ieda- aah kak, geram je aku... tp suke tgk dia berusaha gk

Kakcik said...

Wah... Aiyan kena belajar sabar tu. :)

Dee said...

kitorang pun bangga tgk aiyan..he's doing well..insyaallah..teruskan usaha ye dana..

lieyalatif said...

Hahahhh diva sgt ok perangaiiiii...mcm dayyan kooo....kalo x dpt je siap kan puzzle ke mainan cantum2 kee siap laa ngamuk... Aiyan mmg leh geng ngan dayyan laa koo....

mama_saly said...

hahahaa... lucu tgk ragam ayyan..
budak mmg kbanyakn gitu kan.
dia kene puji pandai tu,baru dia semangat..he2

norhidana miswan said...

Kakcik Seroja- itulah kak, puas di ajar suh rilex2

k Dee- orite kak, mekasih yek...

Lieya- hahahk mmg sesuai geng, mmg diva betul dia kt umah, sume ikut arahan dia je... kami kt umah yg kadang hilang sbr dgr dia bebel sambil jerit2

Mama_Saly- mmg selalu puji, pandai kalu dia boleh bt, siap tepuk tgn lg tp pyh skit nk bg dia sbr ni hehehe

emy/mamasuri said...

ala baru nak puji aiyan cekci gagah perkasa..tiba2 ada gamabr nangis lah pulok..hehehe..ikut perangai sapa lah tu yer..

wahida said...

aku tgk byk perkembangan ayyan ni nok...Alhamdulillah...

banyak benda dah dia pandai buat nampaknya...Alhamdulillah...

ct rahani said...

alololo aiyan.. bijaknya.. sama cam aqeef la nih.. klu buat sesuatu x boleh msti mulut bebel2 pastu marah2.. comel je kan dana..

norhidana miswan said...

Emy- ahak2... musti ikut papa dia tuh

k Wahida- aah alhamdulillah kak...

Ct Rahani- mule2 comei pastu geram lak dok dgr dia bebel2 je pastu jerit2 n nngis ct oi

Aida Salleh said...

budak-budak mmg macam tu kan? kalau tak dapat benda yg dia nak mmg suka meraung...hehehehe

Aida Salleh said...

budak-budak mmg macam tu kan? kalau tak dapat benda yg dia nak mmg suka meraung...hehehehe

Aida Salleh said...

budak-budak mmg macam tu kan? kalau tak dapat benda yg dia nak mmg suka meraung...hehehehe

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

geram yek dayyan...dah usaha x dapat..nanhes geram tu...mesti kuat...

norhidana miswan said...

Aida Salleh- mmg pun dik, kadang geram nk cubit je

Lizz- bkn dayyan acik tp rayyan, mmg kuat sampai nk tgk tv pun tak seanng bising dek sore dia je

Cho Zila said...

budak baya2tu memang sifatnyer tak nyabo... takper janji dia nak main...

Papa Mifz said...

ini kes tak puas hati block tuh tak melekat seperti diharaplah nih...hehe

Daddy Ziyyad said...

permainan lego tu mmg bagus utk merangsang minda anak anak....cuma yg tak bext nya, bila lego tu bersepah sepah dan kita terpijak! hahaha

norhidana miswan said...

k Chozila- ye betul tu kak, kite lak yg kene banyak sabo

Papa Mifz- hehehe ya betul tu PM, tp takpe kire jd gk lah bile dia cantum2 tuh kn

Daddy Ziyyad- ya betul tu doc, tpt sekali... udhla bile dia bengang sgt2 dia buang dlm tong sampah pulak

Deq's Qienz said...

hahahaa..abes sabaq la tuh y mnangis tuh..main sambil nk bebai gitu la jadinya..sabo jelahh

Aine Ainun said...

Aiyan oh aiyan...

heheee..sian dia sampai nangis2 ha..
dok skali ngan dia, support skali tepuk2 tangan mst die lg excited dana..=)

Kiita mesti org pertama yg bangga dgn anak kita,
sbb kita yg lahirkn dia..=)

norhidana miswan said...

Deq's Qienz- kami yg jd kurang sbr huhuh

Aine Ainun- duk sekali ngn dia lah tu yg boleh amik gmbr tuh, kite duk ajar dia tak terima... gasak dia lah tu hehehe

mama aryan said...

walapon x dpt buat mulut bising,tp tetap berusaha sampai berjaya juga bagus ayyan..

Azian Elias said...

Akak boleh bayangkan rupanya kalau geram tu..heeee...

Insyallah semakin membaik tu dana...

tenku butang said...

alahaiii.. cumeynye dia ngamukk.. hi3.. kelakar kan, bila diorang x dapat buat sumting diorang ngamok.. walahal kan bole cuba lagi.. tp klu anak sedara teman yg sorang tu.. di campak terus barang mainan dia klu still x menjadi.. hihihi..

nak tanya.. camne nak tengok ketam yg ada telur ye?
komen sini.. he2..
http://tengkubutang.blogspot.com/2013/06/cara-nak-kenal-ketam-jantan-atau-betina.html?showComment=1371101142919#c2077490915067670555

pepari said...

hehehe.. kelaka la Aiyyan ni.. ada sama sket macam Humairah jugak rupanya. Tapi itu budak ada sket diva kadang.. siap2 garu2 kepala tarik2 rambut kalau tak puas ati.. hehe

it's really a good development Dana.. Akak tumpang syukur tgk Aiyan nya perkembangan.. Akak rasa tak lah lambat mana perkembangan dia.. as long as progressnya positif..