Thursday, June 13, 2013

photo diary makan3 lagi

as salam sume kwn2,

insyallah arini aku pose, tp tpaksa gk bt ntry nih, sbb nyer dh dkt 2minggu aku pospont psl photo diary nih, kang aku lupe kang... sian dia tak kuar2 pun psl mkn2 tuh kan... jom lah lyn photo diary mkn3 ni yek... sapa2 yg pose or yg lum bfast or lunch sile sediakan air milo or mkn beskut kering dulu, bkn pe tkt korang meleleh air liur nnti...

bfast sabtu 2minggu lps huhuhui.... platting beria2 

sbb pg dh sapan brt, tgri lunch tahu+tempe goreng+sambal kicap

mlm lak dinner mkn sate minang... dh addicted dh kami ngn sate nih, beli kt psr mlm tmn melawati

selit sekali gmbar si bujang, baju2 tido yg makngah belanja selai baju tido kotak2, selai baju elmo n selai baju mikey mouse

bfast pagi ahad mee lidi @ mee btg grg , ni import dr kuantan bff aku Pn. Emy yg bg mee btg nyer

pau daging sedap, beli frozen kt psr mlm gk nih...sedap gebus je

ni santapan berbuka isnin baru nih, mee sanggul grg

dh lama tak bt popia ketam, ni pun utk berbuka isnin gk

sardin roll ni pulak bwk bekal pagi semalam... 


p/s: makin dkt nk pg kursus makin rasa berat hati lak nk pg... mls nyer, pg kursus jauh2 geng lak takde, tp kene pg gk sbb kursus aku baru ada 2 hari, pg johor tu tambah la 3hari, tiap thn kn kene wajib 7hari kursus kalu tak bos aku murka

26 comments:

  1. perghhhh...dogaan sungguh hah tgkblog ko ari ni beb eheheheheh...

    nasi lemak tu mmg membuka selera beb....kalo mia tgk harus die kate nak...anak aku tu hantu nasi lemak...

    berjenis2 mee hah ko goreng yeak...aku tak penah lak makan mee lidi ke mee sanggul tu dana..awat tak amik gambar mee tu asal2...aku tingin beno nak tgk....

    weyy tempe is my favoret...jawa katekan hahahhhha

    **alaaa tang kursus takde geng tu aku lemah gak dana....mati kutu wey...takpe2 laa, mane tau jumpe geng baru nanti kan...

    ReplyDelete
  2. Lieya- ahak... aku yg bt pun dugaan ko, hehehhe mia si antu ns lemak ek
    -ok, mee tu nnti aku amik gambar nyer sebelum dia yek...
    *itulah mintak2 ada la yg blh jd geng time kursus nnti

    Fieda Zan- apalak hancus, tgk je jgn mkn hehehe

    ReplyDelete
  3. huwaaaaa...sumpah terliur tgk pau...lama tak mkn pau...

    aku teringin nak rasa mee sanggul tu nok...mee lidi pun nak rasa jugak...aku dtg rumah ko je la dana...hahaha...

    ReplyDelete
  4. sedapnya lah ..semua food tu dana,
    mee goreng nampak shedap giler.

    kty suka tau .sate minang.

    ReplyDelete
  5. Mee lidi tu apa Dana? Spaghetti ke yg disebut mee lidi?

    Mak Ngah rajin beli utk hero Dana ye. Murah rezeki dia dan Ayyan hendaknya.

    ReplyDelete
  6. alamak...saya tak pernah makan mee lidilah...terasa jakun pulak...huhuhuuu

    ReplyDelete
  7. sambal kicap cicah tempe/tauhu buat akak teringin dana...banyak lagi sambal ni dalam freezer..

    nampak sedap juga mee lidi tuh...

    ReplyDelete
  8. em besnye
    terliur saya
    ni kalau pose meleleh air liur ni hehehehe
    jemput meriahkan blog saya ye
    saya ni newbies blogger
    umielman.blogspot.com
    tq coz sudi nak jadi kawan saya ye

    ReplyDelete
  9. bertuahnya Aiyan dapat banyak baju...:)

    ReplyDelete
  10. ya Allah.. perut teman dah menggelodak nengok makanan2 dalam gambo ni.. sedap2 dan menyelerakan.. aduhh.. mana nak cari pau gebus tu yea.. mana nak cari sate minang tu yeaaaa.. ha3

    ReplyDelete
  11. ya Allah.. perut teman dah menggelodak nengok makanan2 dalam gambo ni.. sedap2 dan menyelerakan.. aduhh.. mana nak cari pau gebus tu yea.. mana nak cari sate minang tu yeaaaa.. ha3

    ReplyDelete
  12. food mengancam..mujur dah abis ganti posa..hehehe..

    ReplyDelete
  13. k Wahida- heheeh sedap pau tu kak, ahak2... boleh2 tp bgtau awal2 nk dtg mkn mee ek

    k Atty's- grg bodo2 je mee2 sume tuh kak, oooh akak pun penah try ek sate minang tuh
    *tq kak jln2 blog dana

    k Zakie- heheheh mee tu kene rebus dulu kak,bkn spageti..nama dia mee lidi
    anak buah sorang kak, itu yg rajin dia membeli

    ReplyDelete
  14. Aida Salleh- ahak2 akak pun baru 1st time jmpa, selalu dgr nama je

    k Qhaifa Nur- perkh itu paling terbaik tu kak, ptg ni nk berbuka sukun grg+sambal kcp nih

    Norlidawati- akak pose mmg meleleh, nnti akak follow semula ek

    Papa Mifz- rezeki si bujang sorang maklum

    Tenku Butang- heheheh....pau gebus ngn sate minang tuh boleh jmpa kt psr mlm tmn melawati

    k Dee- hehehe...tuan punya blog yg telan liur sbb pose

    ReplyDelete
  15. adehhh laponyer...semuanyer best2...
    mee lidi tu menggoda lak meleleh ailio ni...sardin roll tu pun nak gak...

    ReplyDelete
  16. sate tuh sgt la menggoda tau.. huhu..

    ReplyDelete
  17. aduhai kenapa semua meliurkan ni.....uwaaaaaaaaa...

    Kamu x terliur ka posa tu, mencabarni..=))))

    cantik baju elmo aiyan=)

    Dana,
    nanti dah siap photobook saya up n3 lagi...=)

    ReplyDelete
  18. Perghhhhhhh...tang TEMPE GORENG cecah SAMBAL KICAP tu, mmg terbaik lah! Purely Johor style!!! Saya suka!!!

    ReplyDelete
  19. Lizz- senang cite sume sedap ek ehehhe

    Ct Rahani- hehehe cube2 lah cari kt psr mlm kalu ada

    Aine Ainun- terliur gk tp sbr hehehe...
    *orite tak sbr nk tgk camne dh jd or camne nk bt

    Qashmere- hehehe akak sampai skrg nih pun terliur tau

    Daddy Ziyyad- kalu org johor tak mkn tempe grg cicah sambal kicap mmg pelik hehehe... maklum lah doc dh mmg sah2 org kg, tak blh lari walau duk mana pun

    ReplyDelete
  20. tergoda ngan nasi lemak tu.. ni pengaruh masterchef ke?.. hihihi..

    ReplyDelete
  21. pose tapi post gambar2 makanan yg lazat.. agaknya mencabar keteguhan hati tuh.. hihihihi

    ReplyDelete
  22. Ros Reeza- ahak2... takde nyer pengaruh masterchep

    en A.Samad- heheheh bersbr banyak2 nih

    ReplyDelete
  23. perghhh ... tempe goreng tu mengancam la . betul lah gebu bebeno pau tuh . jarang boleh jumpa ...

    ReplyDelete
  24. memang best layan photo diary kat blog dana nih :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...