teman2....

Thursday, June 6, 2013

aiyan ngn PET nyer

as salam sume kwn2,

hari ni insyallah aku pose, membiasakan diri untuk ramadhan nnti.  Cuba nk pose isnin kamis je bkn hari2.
sbb tu segmen photo diary makan3 di tunda esok yek, boleh gitu kan? (mustilah boleh, sndiri nyer blog kn)

nk tayang kt korang pet aiyan... hehehhe
agak2 apa lah pet yg sesuai utk aiyan ek.. jeng3








ikat kt leher tarik ke sana sini penyu tuh

penat pusing 1 umah, duduk jap...

ahak2... itu keje papa aiyan lah, sian penyu tuh kene ikat kt leher... ni lah dia pet aiyan
jgn harap lah nk bela ikan ke kucin ke mentadak mentadu ke sugar glider ke jd pet, comfirm mampuih di keje kan dek aiyan


p/s: thanks kwn2 yg bg komen, pendapat n sokongan pd aku n aiyan.. rasa lega dpt luah perasaan semalam

22 comments:

Cho Zila said...

aiyan.. lama acik tak mai sini.. ooo dah ada pet yerk.. oklertu kawan dia..

inazamri said...

teringin akak nk jumpa dana n aiyan.bila la dpt berjumpa ye kita.akak suka tgk huruf2 kt lantai tu tp nak beli pasang kat umah semua anak2 dah besar

Acik Erna said...

Seronok aiyan ada pet baru ye

Qhaifa Nur said...

makin bijak aiyan sekarang...

Dee said...

comel..dee pun ada sekor kat umah..nama dia tottie..warna hijau..hihihi..

norhidana miswan said...

k Chozila- itulah sapa suh tak mai, tau la bz bt catatan psl HCMC

k Inazamri- kalu nk jmpa aiyan dtg lah kl kak,boleh kite borak2 panjang

Acik Erna- pet tu dh lama ada tp selalu dia tak lyn

k Qhaifa Nur- hehehe bdk2 mmg gitu kan kak, ada je akal baru

k Dee- ni nama dia `menyu` kak...

lieyalatif said...

Hahahahaha kreatif2...kelako beb aku tgk die heret penyu tuu....kaloo penyu tu betul hidup mmg dah arwah dah dek kene tarik ngan aiyan hahahahah

Maria Firdz said...

penyu nye sama dgn Faiqah... hehe.. kreatif ikat tali kasi xnk lari ea.. hihi...

emy pokden said...

hehehe...comel pet aiyan...aunty pinjam boleh..

Kakzakie said...

Kreatif juga Edy - bolehlah hero ni melayan penyu dia. Kalau tak ada tali penat dia nak merangkak sama tapi bila ada tali kan dia boleh tarik:)

lizz said...

ololo comei petnyer..warna purple gitu...penat sangat tarik pet comey tu yer ayyyan...

norhidana miswan said...

Lieya- heheheh mmg lah lieya oi, arwah lama dh kalu betul2 penyu dia tuh

Maria Firdz- penyu tu sbb lembut blh bt bantal kan, ikat tali biar senang dia nk tarik
*mekasih sudi jenguk blog akak jgk

Emy- tak blh, tp kalu darin boleh hehehe

k Zakie- kalu tak dia campak2 je penyu tuh kak oi

norhidana miswan said...

Lizz- itulah camne lah menyu pepel kan, gasak lah jnji dia diam

Norzila Zakaria said...

kak dana tu sapa plak yg angkat kain heheehe..comel la pet aiyan..auntie pun ada tau tp kecik je nama dia shelly..skang dah xde dh bg anak buah..

norhidana miswan said...

Norzila- kalu kaki gebus gitu comfirm kaki akak ahak2... nnti akak tunjuk katak beso dia yek

ct rahani said...

auntie nk pinjam pet aiyan leh x? hehe..

Zulfadly said...

sumpah lawak kak!!! ingat pet apa, hahahahahahahahah

Papa Mifz said...

ok lah tuh , boleh bela penyu betul lak lepas nih...hehe

norhidana miswan said...

Ct Rahani- boleh2, tp jgn lupe pulang kan

Zulfadly- heheheh pet gk tuh zul oi, di heret ke sana sini

Papa Mifz- aiyak, kompom mampus penyu tuh

ieda immi said...

amboiiii bukan main layiee ayyan dan petnyee ye ...
comel lak tuu bersila .. sty loo !

norhidana miswan said...

k Ieda- hehehe pet yg mudah nk jaga maklum kak

Aida Salleh said...

ish comelnya pet aiyan...tak dapat baying kalau aiyan dalam pet yg hidup...hehehehee..