teman2....

Monday, June 10, 2013

bakal menantu pilihan


as salam sume kwn2,

salam isnin sume kwn2, arini pagi lg aku dh menguap2 al maklum 2minggu cuti sekolah kul6.20 pagi aku baru bangun mandi, cuti sekolah ni kul6.20 udah gerak pg keje... melampau kan? nak wat camne nk elak jem kan, paham2 jelah

rasanyer minggu nih mmg tayang gambar n keletah bujang aku jelah, dh lama kan tak tayang gamabr dia, asik masak2 je kejenyer hehehe...
Jom nengok bakal menantu pilihan ni

gaya seorang menantu mithali

dh mule menabung dr sekarang nih.... 
comei n penyayang, lentok ko peluk elmo tuh... dia suke sbb elmo tu blh gelak2

suh duk diam2 tp nk dtg kt kite lak... pantang org suh bergambar

p/s: insyallah arini pose lg... hrp2 selamat sampai ke magrib nnti

28 comments:

Norzila Zakaria said...

rajinnya sayang ni..bagus kak dana awal lagi didik menabung ..zila dah tua pun tabung lagi hehehe

Acik Erna said...

comelnya aiyan pakai baju tidur belang2 merah

Qhaifa Nur said...

baguslah aiyan dah mula menabung...
elmo peneman aiyan yup...comel posing macam tu...

inazamri said...

ayyan cute n super hensem besar nnt.muahhh kat pipi dia

Deq's Qienz said...

aloloo kiutnya dia...hehee mmg mjadi mntu pilihan la kalo gini gayanya...

lieyalatif said...

Aku pun puasa dana...puasa 1 syabaan...moga kite diberkati...amin

Hehehgeh aiyan siap2 nak jd imam solat nih..mmg menantu pilihan nih...siap laaa borang cepat je sold out kang ekekekeke

mama_saly said...

bagus n rajinnya hensem ni..
hehe kecik2 di ajar menabung mmg baguskn,nnti dia akn tahu betapa besarnya erti nilai wang ringgit tu..

mamasuri said...

ala tomei nye anak aunty ni...geram tgk...

JaSSNaNi said...

aiyan memang budak baik.. cerdik... :) comey betul aiyan, dengan bulu mata lentik tu.. geram tengok kaletah dia..

norhidana miswan said...

Norzila- lps tu sibuk selongkar dompet akak cari duit

Acik Erna- hehehe antara baju tido feveret tu acik

k Qhaifa Nur- hehehe elmo tu ikut mood kadang ntah mana2 dia campak kak

k Inazamri- ehheeh macih2...

norhidana miswan said...

Deq's Qienz- heheheh gaya je lebih

Lieya- amin2, sama2 lah kite yek

Mama-Saly- betul tu kak, jgn cam mama dia dh bsr baru belajar menabung hehhe

Emy- macih2 aunty oi

k Jassnani- amin2, mintak2 cerdik betul anak aku kak

Kakzakie said...

Dana... Elmo yg bila peluk keluarkan bunyi jgn kata Ayyan yg kecik ada org tu dah jadi mama pun suka tau -lembut sedap peluk:)

wahida said...

comei ayyan pakai kopiah tu nok...rasa nak geletek je ketiak dia tu...eheh...

bagus nok, kecik2 ni la kita ajar budak2 menabung...penuh kang terus masuk bank...

Dee said...

byknya anak patung anak bujang sorang ni..

norhidana miswan said...

k Zakie- heheheh aah org tua pun suke ni kan pulak budak2

k Wahida- itu pun kejap je kopiah duk atas kepala, kene puji2 je
tabung tu ada kwn yg bg kak...

k Dee- heheheh elmo tu dia dpt masa dia msk spital masa 2bln dulu kak, patung katak beso tuh papa yg belikn

lizz said...

ololo tomeynyer dier...gerammmm nengoknyer tu anjer2 gitu pegang elmo tu...selamat berpuasa k...

Cho Zila said...

dah mula menabung yerk.. baguih.. baguih senang nak pinang anak darakan...
aiyan memang suka posingler akak rasa.... baguih untuk mak blogger...

Daddy Ziyyad said...

Bagus tu sedari kecil diajar menabung...:)

Awalnya keluar kerja? :)

norhidana miswan said...

Lizz- dia mmg suke kalu org amik gamabr tp pyh skit nk suh duk statik hehehe

k Chozila- saja je suh dia belajar menabung tuh kak

Daddy Ziyyad- utk masa dpn gk, kalu lwt kuar stuck time nk turun ukay perdana tuh doc,sbb simpang lps mrr2 tuh ada 2 sekolah

ieda immi said...

alor2 comelnyee aiyan senggih camtuu ..

bagus ape ajar dari kecik2 nie kan .. dia tahu nak simpan kat mana ;)

Papa Mifz said...

pandai Aiyan posing peluk si elmo tuh yer...:)

Azian Elias said...

Kemain posing dia...nmp mcm dah cergas gitu...

a.samad jaafar said...

assalamualaikum..
lama tak menjenguk ke sini.. t kasih krn masih ingat pada atasnamaaku..

moga norhidana dan Aiyan diberkati Allah..

my notes said...

keletah camni yg jadikan kita rindu bila tak nampak dia walau sekejap ...

Kakcik said...

Aiyan dah semakin cerdik. :)

norhidana miswan said...

k Ieda- tp tabung tu simpan tinggi2 kak, time mama dh kumpul duit syiling or singgit banyak2 baru bg kt dia, kalu tak dia duk bt main je

Papa MIfz- dia kalu suruh posing no 1

k Azian- dia mmg suke memosing2,alhamdulillah kak

en A. Samad- w`salam, msti ingat en samad slh sorang dlm bloglist sya

My Notes- betul tu kak...

Kakcik Seroja- alhmdulillah kak... gitulah dia ada je keletah baru

Aine Ainun said...

rase mcm dah komen semalam,,takdapun


Bagusla Aiyan...kecik2 dah menabung,..=)
Sok besar pandai menyimpan..
lagi2 la nak lelaki ni, sok nak minang anak dara org...ehehehehhehe

aizamia3 said...

kena kumpul dari sekarang.. ;)