teman2....

Tuesday, June 11, 2013

my Hero wit dinosor

as salam sume kwn2,

salam selasa, pagi nih hepi ko... bos aku takde sampai jumaat, ada meeting kt KB pastu ahad sampai selasa aku lak yg kene pg kursus kt johor. Kwn2 yg duk johor kot2 nk jumpa boleh la... aku kene kursus kt Suria City Hotels, JB.

ni cite ujung bln lps, lupe ko nk letak baru ternampak gambar nih, masa tuh balik keje terus pg aeon AU Keramat beli brg dapur, bwk sekali makngah ngn aiyan, kebetulan ada lak pameran psl dinosor2 nih... siap ada bunyi2 lg, tp ramai nyer yg tgk pameran tu bdk2 beso... jd nyer kite bergambar kt dino besar tu je... tak nngis or tkt lak aiyan kt dino tuh, berani gk anak aku.

ngeri lak aku nengok dino tuh

dino mkn dia.... nsb tak gerak2 dino nyer

siap pegang2 lg dino tuh... tak tkt lak dia ngn muke buruk dino tuh

p/s: aku yg berdebar2 duk fkr cmne lah nk tinggalkan hero aku tuh 3 hari... blum apa2 mama dh riso

26 comments:

Norzila Zakaria said...

moning kak dana..bestnye..zila pun suka jgk tgk,..kadang ralit dok belek dinosour tu

:: Cik Viva :: said...

mulut dinasour tu keluar asap tak? Benda ni ada jugak kat Aeon S2 aritu..anak buah pegang gigi dinasour tetiba keluar asap...

mamyharraz said...

ni lah dikatakan ank lelaki sbb dinasour pun dia tak takut kak :D

Dee said...

dino tu kalau gerak baru ye ayyan takut kot..hehehe..

insyaallah boleh kot sis tinggalkan dia 3 hari..call selalu tau tya khabar..

Kakzakie said...

Dah jenis budak tak takut apa lagi tengok Dinasor itu pun tak bergerak itu yg dia pun berani nak pegang Dana.

emy pokden said...

wah berani aiyan yer..tak takut yer..ala rugi aku tak melawat jj aeon tu..boleh gak ambik gambr cik dino tu..

tenku butang said...

heee.. sib bek si kecik jenis x takot.. ada budak tu dia sampai nanges2

Azian Elias said...

seronok lah dia jenjalan sambil tengok dino yee... abis tu dia nnt tinggal dgn sape.. 3 hari tuuu.. masa anak kecik2 ni mmg susah sikit nak tinggalkan kan.. sedih.. kesian..

norhidana miswan said...

Norzila- akak lak yg tak suke, ngeri nengok

Cik Viva- tak perasan lak akak dik, takde lak asap masa kami dtg tuh...

Mamyharraz- ni dino tuh duk diam, cube gerak mau nngis

k Dee- agaknyer lah kak, itulah...riso betul

norhidana miswan said...

k Zakie- itu yg rasa seronok nk bwk dia melawat banyak tmpt kak

Emy- bende tuh diam je, berani lah dia emy oi

Tenku Butang- mule2 akak ingat dia tkt, tp siap dia nk pegang2 lg, tak heran pun kot

k Azian- dia tinggal ngn adik dana, makngah
ada 2org adik dana yg duk serumah kt kl nih, jd tak risau sgt...

Daddy Ziyyad said...

gi la Petrosains, boleh jumpa dinosaur yg pandai rap..hahaha

Deq's Qienz said...

tak takut kena tekan ke aiyan..anty takut laaa..hehee

Acik Erna said...

siap pegang2 tu..memang aiyan hero yang berani

mama_saly said...

huwaa berani aiyan ye..nganga dinosour tu..
budak2 memang suka kalu dibwa tempat gini kan..bukan budak je,kita mak budak pun suka..hehe

NM02 said...

qausar tgk mau melalak kot aku rasa. hahaha

lizz said...

olo tomeinyer ayyan ni...kemain berani lagi ayyan ni...kalo lsara lamer dah dier meraung...

norhidana miswan said...

Daddy Ziyyad- itulah tingin gk bwk dia pg situ nnti

Deq's Dienz- hehehe tak gerak, tak tkt lah dia

Acik Erna- hehehe dia nk tarik gg dino tuh lg acik

Mama-Saly- heheheh betul lah tu

k NM02- hehehe ko dh try bwk ke ajak dia nengok dino kak? mana tau anak bujang ko berani

Lizz- ehehehe aik, pricess sara kan ganas

aizamia3 said...

ni kalau ai.. bukan takat anak2 teruja.. mak dia yang terlebih over.. kihkihkih..

psstt: chef hubby memang pandai masak kalau nak dibandingkan dgn akak.. wakakaka..

Qhaifa Nur said...

besar tak aiyan dinosour tu...
berani dia dana...


Papa Mifz said...

selamat berkursus yer hujung minggu nih...;)

my notes said...

itulah dilema klu kena pi kursus atau outstation ... anak , anak n anak ...

a.samad jaafar said...

kata ws rendra dlm sajaknya..
latihlah anakmu sebagai laki-laki.. jgn kamu ragu-ragu..!

err.. ade kene mengena ke tuh..huhuhu..

Aine Ainun said...

SAPE jage Aiyan?
Makngah ke..insyaallah baik2 aje tu=)

heheeeeh, pandai lak die, tak takut pun
mst ade bdak2 yang takut takmo dekat2 dinosur tu kan...

norhidana miswan said...

k Aizamia-amboi2 mak pun lg teruja dr anak2 yek,
*untung lah akak, agak2 nk mkn sedap2 oder je

k Qhaifa Nur- kepala je tuh kak, yg kt dlm kecik2 je dia letak dlm kotak

Papa MIfz- terima ksh PM

My Notes- betul tu kak, udahla anak baru sorang

en A. Samad- heheheh ada kot, ye... nnti balik kg suruh dia kejar ayam lak

Aine Ainun- makngah jaga aine, lgpun 2org adik duk sama kan

Cho Zila said...

itu sudah baguih.. dulu kena pi pusat sains Negara.... kalau akakpun tak lepaskan peluang suruh budak dua orangtu bergambar...

norhidana miswan said...

k Chozila- tp kejap je kak, rasanyer dlm 3hari je ada mende alah tu, msti kite xcited nk suh anak2 bgambar kn