teman2....

Thursday, December 20, 2012

photo diary versi mcm2

as salam sume kwn2,

dh hari kamis cpt nyer... minggu dpn ramai tak yg cuti hari isnin... maklum dh akhir2 cuti sekolah kan..
aku amik cuti isnin tuh saja2 duk umah lepak2 lyn aiyan hehehhe... ahad tuh kalu jd insyallah nk pg goh tong jaya, ajak diaorang jln2 balik hari

jom lyn gambar yg ada....


cantik je mak ngah toncet rambut dia... 

menu dinner isnin, tomyam putih campur ngn tlr ddr... terbaik

peria + tempe goreng tlr, syr feveret aku

sutun kicap mmg menu wajib utk sutun... beli 6 ekor je tp beso2 ckp utk 1 family

syok lyn magnum... aiyan pun suke, eskrem biasa dia tak lyn ko

korang ingat tak lg sapa nih? ahak2

11 comments:

Puan Fifiey said...

Statement last yg mengada2 hehehe

lieyalatif said...

wey aku pun takleh tgk tempe...mmg peberet aku sepanjang zaman ekeekekekeke

hahaahah toncit yg mahal dana....bertambah2 cute aiyan heheheehehe....aiyan redha jek tu kene buli ngan mak ngah nye

weyy aku baru teringat senin ni kalo amik cuti dpt direct...adushhh tapi mls ar nak cuti....

Papa Mifz said...

tertarik dengan sotong masak kicap tuh...pasti sedap tuh kan...yummy..

norhidana miswan said...

Fifiey- ahak2 yelah lama tak tayang muke wei

Lieya- dh nama nyer org jawa kan, abis panjang dh wei rambut si aiyan... tp nyer tak lebat...

papa MIfz- ya betul... terbaik

me shuhada said...

Tertelan air liur tgk sutun tu. Sini nk dpt susah.. jauh nk g beli huhu

mia izzati said...

gambo yang las tu mmg terbaik..macam cikgu dahhh... psst mia pon baru je leh toncetkan rambut dia hehe...

norhidana miswan said...

Me Shuhada- jauh ke? huhuhu kalu ada msti mahal kn

Mia Izzati- heheh cikgu beso ke cikgu kecik hehehe

nur anis said...

panjang tu rambut aiyan sampai boleh toncet..hehe....lapar pulak tengok lauk tu semua..huhu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ayan comeel jer toncer rambut tu hahaha

lelamaisara said...

ni yg suke masuk blog akak ni,,banyak sangat makanna sedap2...nyummm nak cikit kak....

Cho Zila said...

akak kalau sutuntu suka sambljer...