Wednesday, December 19, 2012

WW bakul baju mama

as salam sume kwn2,

no mood to chit chat today.... let the picture talk (bahasa omputeh konon2 nyer cit )

mule2 berdiri

muke hepi bile org amik gmbar dia

tahniah rayyan izzan, sume brg kt umah tlh berjaya di jadikan menan

17 comments:

  1. ololo comelnyer dier...tak per, dier nak explore tu...

    ReplyDelete
  2. Lizz- hehehe itulah... sume dia nk explore

    k Qhaifa Nur- jgn ajar kak, kang nyesal

    ReplyDelete
  3. alahai kemain hepi ye aiyan dpt masuk bakul.. macam2 karenah budak tomei nih tau.. hehe..

    ReplyDelete
  4. samalah mcm qila dan ariq suka sangat main bakul baju ni..... amboi besarnye molot aiyannnnnnnnnnnnn.....

    ReplyDelete
  5. xpe..jimat duit..xyah beli yg mahal2..hihihi..

    ReplyDelete
  6. Budak budak sume benda nak buat menan..kan.

    ReplyDelete
  7. Salam singgah.
    Amboi seronoknye main.

    ReplyDelete
  8. ank sy yg besar pun suka main dok dlm bakul mcm aiyan hehe sabar jelah

    ReplyDelete
  9. As salam Dana,

    Aiyan kena kurung dlm bakul ke atau masuk bakul angkat sendiri? hehehe... auntie gurau jelan aiyan tomei... alololooo tgk ler giginye tu... :)

    ReplyDelete
  10. hahaahahaah...ni namenye budak bijak dana..semua bende diexplorenyer heheeheheh...sakit le dada mak ko aiyan oiiii....takpe2, buat kaletah comel byk2 lagi tau heheehehe

    ReplyDelete
  11. Ct Rahani- sume bnda dia nk bt main ct oi, msti sama mcm anak bujang ct dulu

    k Marsha- heheheh dia klau hepi mmg suke gelak beso2 gitu

    k Dee-itulah tuh, sampai priuk nasi mama dia pun jd menan

    Ibu Lala-aah betul tuh

    Me shuhada- mmg seronok dia

    MamyHarraz- hehehe yg beso main, ni kan pulak yg baru kenal kn

    Marya- w`salam Marya, hehehe dek suke sgt main bakal mak ngah dia letak dlm bakul...lg suke dia

    Lieya- tu lum kire bakul baju kotor aku yg dia duk langgar ngn walker je kejenyer.... tak tau naper dia suke bende bakul2 nih...

    ReplyDelete
  12. huhu seronoknye die duk dalam bakul ye

    ReplyDelete
  13. hahahaha... takpe, cerdik akal namanya ni

    ReplyDelete
  14. atikahpun der gambar gini dana. memang kesukaan budak2ler..
    aiyanni akak tengok cam perangai atikah masa kecik2 dulu, banyak yang dana crttu lebih krgler..

    ReplyDelete
  15. amboi ayyan kemain seronon dalam bakul tu kan eheeee

    ReplyDelete
  16. hahaha ayan macam alesya jugak suke masuk dalam bakul...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...