teman2....

Wednesday, December 19, 2012

WW bakul baju mama

as salam sume kwn2,

no mood to chit chat today.... let the picture talk (bahasa omputeh konon2 nyer cit )

mule2 berdiri

muke hepi bile org amik gmbar dia

tahniah rayyan izzan, sume brg kt umah tlh berjaya di jadikan menan

17 comments:

lizz said...

ololo comelnyer dier...tak per, dier nak explore tu...

Qhaifa Nur said...

siapa nak angkat aiyan ni...

norhidana miswan said...

Lizz- hehehe itulah... sume dia nk explore

k Qhaifa Nur- jgn ajar kak, kang nyesal

ct rahani said...

alahai kemain hepi ye aiyan dpt masuk bakul.. macam2 karenah budak tomei nih tau.. hehe..

Marsha~ said...

samalah mcm qila dan ariq suka sangat main bakul baju ni..... amboi besarnye molot aiyannnnnnnnnnnnn.....

Dee said...

xpe..jimat duit..xyah beli yg mahal2..hihihi..

Ibu Lala said...

Budak budak sume benda nak buat menan..kan.

me shuhada said...

Salam singgah.
Amboi seronoknye main.

mamyharraz said...

ank sy yg besar pun suka main dok dlm bakul mcm aiyan hehe sabar jelah

Marya Yusof said...

As salam Dana,

Aiyan kena kurung dlm bakul ke atau masuk bakul angkat sendiri? hehehe... auntie gurau jelan aiyan tomei... alololooo tgk ler giginye tu... :)

lieyalatif said...

hahaahahaah...ni namenye budak bijak dana..semua bende diexplorenyer heheeheheh...sakit le dada mak ko aiyan oiiii....takpe2, buat kaletah comel byk2 lagi tau heheehehe

norhidana miswan said...

Ct Rahani- sume bnda dia nk bt main ct oi, msti sama mcm anak bujang ct dulu

k Marsha- heheheh dia klau hepi mmg suke gelak beso2 gitu

k Dee-itulah tuh, sampai priuk nasi mama dia pun jd menan

Ibu Lala-aah betul tuh

Me shuhada- mmg seronok dia

MamyHarraz- hehehe yg beso main, ni kan pulak yg baru kenal kn

Marya- w`salam Marya, hehehe dek suke sgt main bakal mak ngah dia letak dlm bakul...lg suke dia

Lieya- tu lum kire bakul baju kotor aku yg dia duk langgar ngn walker je kejenyer.... tak tau naper dia suke bende bakul2 nih...

Mimie said...

huhu seronoknye die duk dalam bakul ye

NM02 said...

hahahaha... takpe, cerdik akal namanya ni

Cho Zila said...

atikahpun der gambar gini dana. memang kesukaan budak2ler..
aiyanni akak tengok cam perangai atikah masa kecik2 dulu, banyak yang dana crttu lebih krgler..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

amboi ayyan kemain seronon dalam bakul tu kan eheeee

lelamaisara said...

hahaha ayan macam alesya jugak suke masuk dalam bakul...