Monday, March 5, 2012

aiyan demam

as salam sume kwn2,

salam isnin... sorry lmbt ber BW ke blog kornag2, aku cuti arini... hero aku demam+batuk+selsema...
huhuhui sian tul lah, ni kes jangkit ngn papa lah nih,... aritu siap suh papa pakai mask lg tkt berjangkit... tp
jangkit jugak lgpun faktor cuaca skrg nih...
td pg bwk gi kenek...doc bg ubat dmm,btk n antibiotik...hrp2 cpt lah sihatnyer..
pttlah dr smlm ptg dia tdo je,mlm pun lena je tdo rupenyer bdn raasa tak sihat...

pg td bile rasa bdn pns n merengek aku yg konon2 nk antar gi kenen pastu nk keje tp last2 amik cuti rehat jelah
lgpun bos aku cuti...gasak lah dia... dh anak aku xsihat, anak lg pnting dr bnda lain dlm dunia nih....
meh tgk si hero aku ngn muke sedihnyer...
doakan aiyan cpt sembuh yek sume aunty n uncle...

gmbr masa kt kenek pg td....

p/s: sgt sakit ati ngn bos aku, dia CR arini tp sibuk2 call aku psl keje, bile aku bgtau aku cuti anak dmm dia suh bt itu ini, call aku berkali2 n soalan yg bt aku bengang `anak awak dmm teruk sgt ke?` nk suh gk aku dtg keje...oh manusia tolong lah hidup berperikemanusiaan jugak tolak ansur... nsblah kwn kt opis blh tlg setel keje aku

13 comments:

  1. alahai.... sedih tengok muka Aiyan.. :( kesian dia.... semoga cepat sembuh ye sayang.... Aiyan mesti kuat tau..

    samalah mcm bos akak.. akak ade 2 lagi... kalau kite cuti, mak aiiihhh mcmlah opis ni boleh terbalik kan... asyikkk call non stop! sakit hati

    ReplyDelete
  2. Alahai sedihnya tengok muka dia... lesu betul dia Dana... insya-allah makan ubat boleh sembuhlah ye Aiyan

    ReplyDelete
  3. sayu akak tengo aiyan..geram pulak dengar boss cakap camtu, syukur ada kawan yg memahami..Insya Allah, akak doakan Aiyan cepat sembuh, jgn risau ea.. :)

    ReplyDelete
  4. k Marsha- aiyan mmg kalu skit muke sedih sgt kak, bos dana mmg camtu kak,tak reti jaga kebajikan anak buah nyer

    Diana- ada anak,tp dia ada maid,lgpun dia selalu ckp keje lg pnting dr family huhuhui

    k Zakie- huhuhui aiyan mmg kalu skt gitu kak,hari ni mcm dh kurang skit tp sian ngn btk nyer

    k Tihara- bos dana mmg gitu kak,jnis yg pntingkan diri sndiri

    ReplyDelete
  5. Mesti bos tue tak ada anak huhuhu....lesu betul tengok muka dia...

    ReplyDelete
  6. ololololo...siannye budak masam nih...cepat sembuh ye aiyan..
    biasalah kan..bdk nak membesar.. ;)

    ReplyDelete
  7. siannyer aiyan.. nmpak lemah sgt muka aiyan.. moga cpt2 sembuh yer..kalo demam teruk sgt..terus bwk pegi ER yer,, aiyan ada problem jantung kan??

    ReplyDelete
  8. cik Rose- ada kak, dh bsr2 anak nyer...tp dia mmg ckp keje lbh pnting dr family... huhuhui itu dia lah kot

    Intan- dia mmg pandai bt muke kesian tau heheh

    LYa- nmpak je mcm lemah sampai umah tu ralit je main n tido... alhadmulillah takde lah trk sgt dik... suhu pun tak pns sgt tak sampai 38 pun...

    ReplyDelete
  9. kesian aiyan..cepat sembuh ye sayang..bos biasalah..mmg gitu..kdg2 mcm kejam je..

    dee balik dari bandung aritu.xde orang sambut..so, xdelah drama..hehehe..

    ReplyDelete
  10. aiyan sayang get well soon okey....jgn buat mama susah hati tau.....same2 kite doa aiyan cepat kebah demam yeak dana..

    bos ko tu kenape...bongok sgt...ishh aku plak yg emo....tak de perasaan betul lah!!

    ReplyDelete
  11. Salam norhidana,

    Alaaaa.....kesiannya si Aiyan ni....semoga cepat sembuh ya....

    ReplyDelete
  12. k Dee- alhamdulillah dh kebah skit dmm dia kak,dmm nk tambah akal kot kata nenek dia....
    ohooo balik suprise yek kak...

    Lieya- bos aku tuh mmg istimewa skit... hehhehe lain dr lain,ntah apa lah yg dia pikir

    k Ros- salam kak, dh kurang dh kak dmm nyer... alhamdulillah

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...