teman2....

Monday, March 26, 2012

happy 2nd anniversary... Edy & Dana

as salam  sume kwn2,

salam isnin untuk semua kwn2... selamat mula bekerja ye kwn2...
hari ni, 26 Mac 2012 anniversary ke 2 kami... thn lps kami sambut anniversary ber2 thn ni dh ber3, alhamdulillah... 
aku nih tak pandai nk ckp berbunga2...cuma
doa aku semoga ikatan perkahwinan ni kekal bahagia hingga ke syurga, juga ucapan tq utk en Edy sbb sbr melayan kerenah aku,sudi sama2 kongsi susah senang dlm melayari ikatan perkahwinan ini, berkorban segalanya bersama menjaga Rayyan Izzan... 






































p/s: Hepy anniversary jugak utk kwn ku Pn Zana Nordin dan suami... semoga kekal hingga ke syurga 

25 comments:

Kakzakie said...

Happy anniversary yg ke 2 tahun dari kakak ye dana... moga mendapat limpahan rahmat selagi hidup bersama...

Puan Fifiey said...

Selamat Ulang tahun perkahwinan... semoga dirahmati ALLAH swt selalu

lieyalatif said...

hepi anivesari yg dear fren...may Allah bless you n ur family....semoga dimurahkan rezeki dan bahagia selalu....

auwww!! suke pic tuu...kiss..kiss....

Karukord Jagau's said...

selamat hari ulang tahun perkahwinan :)

Zana Nordin said...

happy anniversary dana
sama2 kita doa agar rumahtangga kita berkekalan hingga ke akhir hayat..
amin

norhidana said...

k Zakie- alhamdulillah, terima kasih kak...

pn Fifiey-amin, terima kasih

Lieya- thanks beb, amin2 ya robbalalamin...heheheh

Karukord- mekasih2... :)

Zana- thanks beb, amin2... sama2 lah kite berdoa yek

intan_blur said...

happy anniversary akk syg..!!!
smoga ikatan ni akan kekal hingga hujung nyawa dgn disulami kasih n syg...
klu aiyan tgk gamba nih..mesti dia gelak2 kan..hehehhehe

wahida said...

hepi anniversary dear...

semoga terus kekal bahagia bersama selamanya...amin...

Tihara said...

Alhamdulillah, semuga ikatan suci kekal abadi hingga ke syurga..aminnn :)

Dee said...

happy anniversary..wah..suka aku tgk gambar tu..malu2 gedik gitu..hahaha..

moga pjg jodohnya hingga ke akhir hayat ye..amin..

norhidana said...

Intan- mekasih dik... hehehe dia pun tak paham apa kene mengena gmbr ni ngn dia heheheh

k Wahida- thanks kak...

k Tihara- amin2, mekasih kak

k Dee- tq kak.... hehehe msti la malu2 kucin kak... amin2...insyallah

MaryaYusof said...

As salam Norhidana,

Happy anniversary... Maaf akak terlewat jenguk ke sini... Barakallahulakuma~

Wish you live happily ever after, amin...

ct rahani said...

happy anniversary dana n hubby.. semoga rumahtangga yang dibina kekal bahagia hingga ke syurga.. amin..

ct rahani said...

lupa lak.. dana ditaq utk join contest nih..

http://ctrahani.blogspot.com/2012/03/share-and-win-jubah-hoodie-contest.html

kalau sempat jom la join..

norhidana said...

k Marya- w`slm kak, mekasih kak... amin2

ct RAhani- thanks ct, amin.... join contest yek.... nnti dana tgk yek

Aine Ainun said...

Alhamdulillah...tahniah;)

Cho Zila said...

happy aniberseri2 yerk... akak rasa cam barujer lagi sebabnyer masatu kita kat fpkan... isyh... tahniah yerk... moga berkekalan...

Ros said...

Salam Norhidana,

Happy anniversary ya Norhidana semoga bahagia dan jodoh berpajangan hingga keakhir hayat....

norhidana said...

Aine- thanks... alhamdulillah

k Chozila- tq kak... heheheh aah kite kenal di fp kn kak..tak sangka kekal hingga ke fb juga blog

k Ros- mekasih kak...amin2..insyallah

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

insya allah semoga kekal selamanya

LYAfrina said...

wah..pic cun sgt.... mcm pic candid ni...

"happy anniversary day buat dana n husband"
lya doakan agar ikatan ini terus kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. amin..

sahromnasrudin said...

alhamdulillah...

selamat hari ulang tahun perkahwinan ya..

semoga terus mendapat rahmat Allah SWT

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

epi anniversary both of u.. =)

norhidana said...

Baby- amin, time ksh yek

Lya- heheheh pic tak candid tp mmg masa tu nk gelak je... thanks Lya

en Sahrom-mekasih, amin

Leily- thanks2..

POSH76 said...

Happy anniversary ...semoga bahagia dunia dan akhirat...sweet gitu!!