teman2....

Thursday, March 8, 2012

cucur badak

as salam sume,

SELAMAT HARI WANITA utk semua kwn wanita di blog nih.... semoga kita jd wanita yg lebih kuat n berdikari...

arini agak bz, aduhla ... bz menyiapkan segala fail2 kerja jugak surat2 yg nk diposkan...
walaupun bos aku takde pg td sbb pg perhimpunan kt PICC tp ttp banyak keje yg ditinggalkan utk aku... uhhuh
ni aku nk cite percubaan aku bt cucur badak... heheheh
aritu mak aku ada poskan serunding kelapa, syg kalu tak abis kan so bt cucur badak...
aku ingtkn senang rupenyer payah nk bt... aduh la...

pastu aku bt lah sikit cek mek molek... sama cam cucur bdk cume inti dia gule... hehehhe
pyh btl nk blt2kan cucur badak tu,mak aku ckp senang je... uh takmo aku bt lg



heheheh dhla tak sekata bentuk


p/s: akhirnya SBPA di batalkan,dpt kenaikan 13%... alhamdulillah

15 comments:

intan_blur said...

peberet..peberet...
mane resepinye kak,...!!

xpe kak..nnt dah lame teror mesti akk hari2 nak buat lagi ;p
kim salam kat aiyan ye kak

norhidana said...

Intan- heheheh malu nk bg resepi sbb akak bt pun hentam je dik... heheheh
w`slm nnti akak bgtau aiyan yek

Alin's In D House said...

huh cucur badaklar pulak... sedap jerk tgk tue. hehehehe.

Alhamduliah naik 13% dapatlar menampung barang2 dapur yang semakin mendadak itu. Heheheh...

norhidana said...

Alin- heheheh tobat akak takmo bt lg dik...pyh rupenyer...huhui

itulah,naik jugak kn...lega kak

LYAfrina said...

aum.. sedapnya..makn time2 hujan ni..lg bselera

Fatin Mraz said...

gaji naik nih selalunya diikuti dgn harga barang pun naik..aduiyyaii

MaryaYusof said...

As salam Norhidana,

Tak kisahlah rupanya tukan, tp nampak sodap je...alahai...teringin lah pulak..nak buat maleh...Kang akak sorang je yg mkn...huhuuu...

norhidana said...

Lya- heheheh lps pnt llh bt mmg berbaloi

Fatin-sgt setuju,sedangkan masa skim SBPA baru di umum harga brg dh naik sedangkan kenaikan nye lum comfirm lg ariatu

k Marya- salam kak, hehehehh tp pyh rupenyer nk bt kak...aduhla

kakcik said...

Kakcik sangat suka makan cucur badak. minta sikit, boleh? :)

norhidana said...

Kakcik- heheheh dana pun suke kak tp pyh rupenyer nk bt yek... udah abis kak heheeh

Qhaifa Nur said...

tak pernah buat lagi..
selalu beli frozen je, ada pakcik duduk kat pasak,kota tinggi memang selalu pesan kat dia kalau mai KL...
sedap tau...

Papa Mifz said...

kuih feveret papa mifz nih..tapi biaso nyer beli jer la...:)

sahromnasrudin said...

harus minum ptg nie saya layan cucur badak kans hihihihhh

Tihara said...

dapnyhe kuih badak..comey2 je dana :)

norhidana said...

k Qhaifa- heheheh dana selalu pun beli je tp saja mencube kak

papa Mifz- sama lah feveret tp baru kali nih belajar nk bt sndiri

en Sahrom- hehheheh harus2

k Tihara- comel2 sbb pyh nk bt kak,tobat takmo bt lg...nsbla try skit je