teman2....

Wednesday, March 21, 2012

WW model COKLAT CADBURY

as salam sume kwn2,

meh lyn ini gambar si budak coklat

tau sedap takmo lps ini coklat

sambil baring2 mkn coklat...

dh momot pun jeling lg coklat tu

21 comments:

Aine Ainun said...

Amboi ayyan, makam smbil bring..
Gambar ats tu da tukar, comey

norhidana said...

Aine- baru syok makan baring2... kalu duduk pun sama lg comot...

-gmbr atas tu tukar jd kecik skit

lieyalatif said...

amboi2....kemain lagi si kenit ni mkn cokelat yeak...tak bagi aunty lieya skit pun yeak ekeekekekek.....

sahromnasrudin said...

pic last tue sgt natural tau

norhidana said...

Lieya- hheheh nenek dia bising dh kt aku ckp jgn bg mkn coklat,nnti pyh nk oot

en Sahrom- heheheh mmg natural ke comotan nyer

Dee said...

kemain suka lagi dia mkn coklat eh..smpi comot2..

norhidana said...

k Dee- itu psl,bg biskut dia tak suke... ni tau coklat tu sdp sampai comot muke

Kakzakie said...

La... tengok tu sampai comot dah:)

Pandai dah dia makan coklat dana. Jangan bagi banyak-banyak tau...

norhidana said...

k Zakie- pandai memilih ni kak...bg biskut bby takmo... bg coklat laju je... bg skit je kak... tp sampai comot sgt2

Qhaifa Nur said...

makan sorang - sorang yup...
punyalah sedap ye tak pandang kri kanan hik..hik..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

amboiiiiiiiiiiiii makan coklat kemaian lagi.. mak mana?? mak upddate belog ye?? hehe

norhidana said...

k Qhaifa- heheheh mana blh tongsi nnti abis

Baby- heheheh... mama kite tukang amik gmbr

ct rahani said...

comot2 pun x kisah la janji sedapkan aiyan.. hehe..

intan_blur said...

hehehehhe..lawak la aiyan..siap jeling lagi..
no aiyan no..xmo mkn byk2 tau..x elok utk kesihatan..tu yg lebih..meh kasi aunty ngap.. ;)

Papa Mifz said...

gambar yg tengah tuh...kamain mengahayati lagi cokelat tu yer..hehe

Karukord Jagau's said...

Sampai pejam2 mata dia mkn coklat heheee :)

norhidana said...

ct Rahani- heheheheh skrg kalu mkn memilih2 grm tul

Intan- hehheh maklum lah sedap kan, itu yg duk jeling2 nk lg...tp takde nyer

norhidana said...

papa Mifz- itulah pasal... sedap sgt almaklum :D

Karukord- menghayati nama nyer tu... itu psl lah sampai pejam2

LYAfrina said...

olorr..comelnyer dia makan... sampai comot mulut tu.. suka mkn coklat yer..nnti auty beli bnyak2 kat aiyan yer

Munnafendy said...

uiiiii panjangnya bulu mata dia!

mia izzati said...

wahh ini baby sudah makan colot..boleh ging ngan acik nihh..