teman2....

Wednesday, March 14, 2012

WW aiyan the kunyit boy

as salam sume kwn2,

WW yek arini, gmbar masa si aiyan selsema aritu, letak kunyit kt hidung dia petua bg selsema cpt kering...

geramnyer dia msk stokin dlm mlt

gelak bsr gumbira stokin sume dh tanggal

ssh nk suh gelak besar

bile lah anak mama nk bsr

kunyit boy

18 comments:

sahromnasrudin said...

gambar tiga cute..dia renung apa tue

norhidana said...

en Sahrom- itu dia duk renung papa dia... org agah nk suh dia gelak dia bt dek je

Kakzakie said...

Dana... kalau kakak bubh kunyit dgn kapur sikit tapi mungkin ayyan tak sesuai takut panas...

Dah makin bijak:)

norhidana said...

kak Zakie- hehehe takde kapur kt umah kak... itu yg buh kunyit je... huuhuhi
alhamdulillah bijak cume bdn nyer lum nk naik n kuat sgt kak

Aine Ainun said...

Heheee...ms kekecik biase gak tgk mak buat utk adik...

Aiyan...comel...

Dee said...

mmg mujarab kan petua ni..wah..gelak besar dia eh..mesti sebab kena lambung tu eh..

norhidana said...

Aine- hehehe itulah duk cari petua apa lah dia, sbb doc tak bg ubat selsema tak bgs katanyer...
tq aunty

k Dee- aah kak alhamdulillah cpt surut skit, dia mmg suke gelak besar gitu kalu kene lambong2

MaryaYusof said...

As salam norhidana,

Muka aiyan ni unik sgt, comel yg lain.... sgt sgt cute & adorable... suka tgk :)

Semoga lekas sembuh ye aiyan...xoxo for him!

Alin's In D House said...

aloh2 chomeinyer aiyan cenyum2

norhidana said...

k Marya- w`salam kak...
unik yek kak,agaknyer sbb dia tak segebus or tembam cam budak lain kot kak... huhuhu... heheheh tp dia suke bt muke lucu dia...
tq kak...

Alin- heheheh bby semua comei kalu snyum kan dik?

lieyalatif said...

keh keh keh ...kunyit boy ko bagi name....comey2...aku suke.....

suke pic aiyan gelak besar tu...kemain gelak lagi die yeak...ape laa yg korang dok agah tu sampai gelak besar dibuatnye mamat ensem sorang nie....

Cho Zila said...

kunyit boy suka makan stokin ker???

Fatin Mraz said...

salam dana..petua ni mmg mujarab~

norhidana said...

Lieya- heheheh sesuai kan nama tu...
dia kalu kene agah pastu org duk lmbung2 suke sgt dia

k Chozila- heheheh aah itu feveret

Fatin- salam fatin, mmg sgt mujarab...

ct rahani said...

hoepfully aiyan dh sihat.. kuntit2 pun aiyan menten comel.. :)

norhidana said...

ct Rahani- alhamdulillah dh sihat selsema nyer

Papa Mifz said...

tak lamo lagi besar la saya mama...)

intan_blur said...

intan pun ade dgr juga pasal petua nih..
haritu sekali jek intan buat..pastu dah x buat dah..hehehehhe