teman2....

Wednesday, November 9, 2016

WW Pelbagai perisa

as salam semua kwn2,

Salam rabu semua

Aku kan jual brg skit2 kudap2 kt pantry termsk gula2 , selama ni fruit plus ni aku tau buah2 yg biasa je tp tak sangka rupenye ada mcm2 perisa lg

Ada tak yg korang tak penah tahu pun or kenal?

yg belah kanan tu kire buah2 org perisa yg rare bg aku

15 comments:

Atie Yusof said...

Memang suka jenama fruit plus ni Dana... sebab sedap..hihi.. macam dah pernah cuba semuanya.. paling kak suka manggo flavour :)

Naily's Kitchen said...

yang aku lom pernah jumpa yang koko dengan susu tu.. yang lain tu biasa jumpa..kalau nak murah kau balik kg g la kedai jajan kat Pontian tu dana..leh borong buat beniaga.

Kakzakie Purvit said...

Kakak ni tak pernah perhati semua tu Dana
Entahlah sebab kakak ni pun jenis jarang membeli gula-gula
Kalau kacang-kacang memang kakak suka.

Amy Hilmirda Daud said...

ada macam-macam rupanya.

Mommy Cici said...

yang choco plus tu tak pernah jumpa pulak.

hehehe suka semua. kekadang belikan untuk anak, mak sekali masuk poket buat ngunyah kat opis.

Diana Rashid said...

saya suka gula-gula ni..masam2 tu..syok je..cerah biji mata..heehh

norhidana miswan said...

k Atie- oooo dana je lh yg jakun ye hahahah

Naily- kt sini pun banyak kedai borong murah2... tak berbaloi balik pontian semata2 nk borong gula2 hahahha
P/s: siapakah gerangan diri yek?

k Zakie- dana beli je kak pastu jual, dana tak mkn sgt almkalum dh tua nnti gigi rongak

k Amy- itulah kak, dana pun baru tau nih

Inani Hazwani said...

Sedap ni :)

hainom OKje said...

Budak budak kat rumah ni biasa beli yg perisa anggur dengan stroberi jer Dana. Hakak tak pernah pun ambik kisah perisa lain hihi

Warisan Petani said...

Pernah nampak macam tak pernah beli.
Dh tua2 ni jarang beli jajan2 cengini.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

suami selalu beli..sampai dah tak terlarat nak tengok hari2 haha

norhidana miswan said...

MommyCici- itulah mcm2 rupenye akak lg jarang beli sbb aiyan tak mkn gula2 beli pun sbb nk jual kt pantry opis baru tau

Diana- hehehe btl2 mcm2 perasa ada mmg syok layan

Inani- suke lah dia kalau dpt semua perisa kan

k Hainom- hehehe rupe2nya ada mcm2 kak nom perisa nya... dana pun jakun

en WP- hehehe kalau tak sbb nk jual sya pun tak tau jajan2 cengini

imm hassan said...

owhh ada banyak perisa rupanya.. yang pernah makan anggur, stroberi dgn mangga je kot..tu pun jumpa dalam goodies orang kawen hahaha

ewanthology said...

perlbagai perisa, harga tetap sama :-)

sejak gigi berlubang ni, dan tak sempat nak p tampal, dh kurang mkn gula ni,

raihanah said...

banyak juga yang saya tak pernah jumpa. selalu jumpa yang hijau, mangga, strawberri je