teman2....

Thursday, November 17, 2016

lirik Jomblo happy


as salam semua kwn2,

maaf dh ptg baru sempat bt ntry...

arini takde PD, lbh pada wordless Thursday...
aku suke dgr lagu jomblo happy nih... lagunya segar gitu hepi2




Lirik Lagu Gamma1 Jomblo Happy


Sedikitpun Ku tak merasa malu
Tanpa ada kekasih Di hatiku
Bukan berarti ku tak punya rasa
Untuk menjalin cinta Hooo

Ku tak pernah Merasa kesepian
Atau menganggap Sebuah cobaan
Hidupku ini Penuh dengan cinta
Dan ku sangat Bahagia

Jomblo happy Memang pilihan hati
Bukan karena tak mampu Untuk cari kekasih
Jomblo happy Memang pilihan hati
Biar ku bisa bebas Terbang kesana sini

*Music

Aku masih ingin Terbang ke bulan
Dan memeluk semua Bintang-bintang
Aku masih ingin Terus berjalan
Tanpa ada ikatan Woooo

Takkan ku biarkan Rasa kecewa
Membuat ku diam Dan tak bersuara
Ku yakin di suatu saat nanti
Ada cinta abadi

Jomblo happy Memang pilihan hati
Bukan karena tak mampu Untuk cari kekasih
Jomblo happy Memang pilihan hati
Biar ku bisa bebas Terbang kesana sini

*Music

Jomblo Happy Happy

Jomblo happy Memang pilihan hati
Bukan karena tak mampu Untuk cari kekasih
Jomblo happy Memang pilihan hati
Biar ku bisa bebas Terbang kesana sini

Jomblo happy Memang pilihan hati
Bukan karena tak mampu Untuk cari kekasih
Jomblo happy Memang pilihan hati
Biar ku bisa bebas Terbang kesana sini


13 comments:

wahida said...

ni lagu feveret anak2 aku ni dana..haha...
tp mmg best lagu ni...layannn

Atie Yusof said...

suka lagu ni Dana..hari2 buka kt opis.. hehe..
*kmi pun entry lagu hari ni.. :)

Husna Rahman said...

festime dgr lagu ni masa bila dengar smule khai bahar dan adik Husna..cute yang amat adik tu..

Amy Hilmirda Daud said...

best jugak lagi ni ye dana.

Inani Hazwani said...

Lagu ni rancak sedap dengar. Hehehee :)

Norhayati Mohd Isa said...

Akak baru tahu Dana lagu ni hihihi..

hainom OKje said...

Beberapa kali jugak dengar lagu ni kat radio. Lelama best pulak Dana weyh

sha said...

sedap lagu ni

Warisan Petani said...

Belum pernah dengar lagi sebab asyik bukak Klasik Nasional aje.

Adam said...

Nanti saya cari video tu kat utiub.
Boleh dapat kat utiub kan?

raihanah said...

first time dengar lagu ni. not bad

TukangKebun said...

Setuju syok dengar lagu ni.

Cho Zila said...

sedap gak laguni.. bolehler goyang2