teman2....

Friday, November 18, 2016

roti dana bkn roti john


 as salam semua kwn2,

salam jumaat semua...

maaf arini agak lambat bt ntry...
banyak keje lak nk di buatnya arini, itu yg sedar2 dh ptg baru dpt bt ntry

gara2 semalam tgk kt blog kak Nooriah lah ni...
kak noor punya roti john mengiurkan, aku punya paham2 jelah hehehehehe
bt pakai roti sosej je tuh yg kontot, bkn roti yg panjang tuh...
ini lah menu dinner mlm td, tp sebelum tu dh masakkan ns goreng utk aiyan n edy


roti john simple jnji kenyang

p/s: mesin basuh lak bt hal, aduhla... takkan nk membasuh kt dobi hari2...

15 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Dana yang masak..
Jadi roti dana lah kan :)

Akak pun suka yg simple2..
Asal cepat dimasak sedap dimakan hehehe

Qhaifa Nur said...

Adik kak Nur de buat homemade roti john baru ni Dana..mmg puas makan...x cukup 1 rupanya

Sedap pula nma roti john Dana nihhh

Atie Yusof said...

Nampak sedap roti Dana tu..hihik.janji sedap..makan pun kenyang..
**alamak sama lah kite, mesin basuh buat hal jgk kt rumah tu..huhu

Kakzakie Purvit said...

Kakak suka apa-apa hidangan yg berasas roti macam ini Dana
Tu ada tiga mesti Edy dan Aiyan pun makan juga walau dah buatkan nasi goreng:)

imm hassan said...

imm suka juga ape2 berasaskan roti, dan roti tu kena bakar dulu sbelum makan. nak cicah kopi pun kadang2 pg panaskan dulu roti bagi ada rasa rangup2😂

hainom OKje said...

Kikikiki....tak perlah Dana. Kontot pun kontotlah.... janji kenyang hihi

Mila@Rimbun said...

menu feveret kat rumah saya juga

mshazadoes said...

kak rajin nya..

Warisan Petani said...

X minat roti john ni.
Kalau roti canai ok.

Mazni Azmi said...

Roti john sedap makan panas panas. Dah sejuk tak sedap

Adam said...

Saya tak makan roti john untuk diner sebab bila roti tu nak masuk mulut je saya terbayang bayang makan roti john. Kesian kat john.

Sebenarnya saya dah biasa makan nasik untuk diner.

Atie Yusof said...

Melawat Dana.. :)

norhidana miswan said...

k Norhayati-btul tuh kak

k Qhaifa Nur- heheheh... sedap kak, booleh boh mcm2 isi

k Atie- jnji mkn kenyang kan kak... alamak geng mesin bsh kite ye

k Zakie- aiyan tak mkn kak, dia mana reti roti2 mcmni

Imm- peminat roti jns yg rangup yek nih... klu suke bakar

k Hainom- betul tuh kak, kontot isi banyak

Mila- kite geng

Mshazadoes- senang je dik, klu ssh mmg tk bt nya

en WP- heheheh sesekali tkr selera lah WP

Mazni- betul, tp klu pesen gini nk pnskan boh magic pan je

en Adam- hehehehe ok jgk sesekali jdkn dinner tau

TukangKebun said...

Rajinlah Dana.

Tukang Kebun tak pernah buat Roti John hehehe...

Cho Zila said...

akakpun buat roti cho zilajer.. suka hati kitajer kan.. janji anak2 makan...