teman2....

Monday, November 28, 2016

Lelaki pun pandai beli brg makeup


as salam semua kwn2,

salam isnin yg ceria semua

Laki aku nih mmg serba boleh, jenis melayan je bini dia nih... 
Dia jns tak kisah, kalau aku kirim beli pad @ tuala wanita pun selamba je dia beli,
Dia pun dh kenal wing takde wing, overnite ke extralong sbb ada jgk lelaki yg segan nk beli kn isteri diaorg kan.

Kisah nya gini, brow liner aku dh abis.... dh seminggu lebih abis tp tak sempat je nk pi beli
Minggu lps aku guna lip liner warna pink utk ganti brow liner tp rasa tak best jgk sbb mcm dia lembik skit. Pastu color pink kan

Sabtu edy cuti, pagi tu kami pi pasar, pi sana pi sini tp tak sampai tgri dh sampai umah ptg lak ujan mmg mls nk kuar. Ahad edy keje seharian, mmg mula2 hajatnya nk pi beli brow liner ni ptg ahad tp hujan. 
Jd otw dia nk balik umah suhla dia belikan hehehhe... aku bg gambo contoh pastu dia cari lah

Senang keje aku.... dpt laki jenis yg melayan gini

ini pilihan pertama.,... tp aku kata takmo

pilih yg ini.... pandai kan laki aku

p/s: sekolah cuti seronok pg keje lenggang tp banyak lak kedai mkn ttp time pg, melilau cari kedai mkn bukak pagi2 sbb aiyan nk sapan

10 comments:

Kakzakie Purvit said...

Kalau abg jgn haraplan Dana
Memang tak tahu dia bab ini semua kakak kena cari sendiri.

Inani Hazwani said...

Untung kak Danaa :)

Norhayati Mohd Isa said...

Hihihi
Bagus en suami dana..
Kalau akak mmg tak dilayannya kalau beli alat makeup ni..
Tapi kalau beli tuala wanita tu dilayannya juga..😄

norhidana miswan said...

k Zakie- heheheh edy jnji ada gambar contoh dia ok kak

Inani- hhehehe nk wat camne dpt bini kadang2 mls

k Norhayati- tpaksa kak, dia mmg jns melayan dana nih... tp kene bgtau mana btl mana tak, sbb klu slh beli kene mrh ngn bini nya nnti

Mar Mansor said...

uit..hebat..sonang la gitu

Qhaifa Nur said...

Lebih kurang hubby kak Nur...jenis tak kisah gak

Warisan Petani said...

Baguslah.
Ada laki yang X manco nak buat macam tu

hainom OKje said...

Baguslah Edy ni!....untung ko nak dapat lagi gitu hihi...

Pandai lak si Edy ye Dana. Kalau laki mak mmg tak retilah tu. Kirim roti bolehlah...

Fatin said...

Sweetnya dapat hubby cani xD

Mommy Cici said...

wah bagus lah. senang. lagipun sekarang ni ada wassap boleh hantar gambar. takdelah risau salah beli. ye tak