Monday, November 21, 2016

adik perempuan aiyan

as salam semua kwn2,

salam isnin...

Maaf arini lambat bt ntry, agak slow arini... gara2 pagi td terbangun lambat, dek kerana malam2 batuk2 sampai tak lena tido. Ni pun suara dh mula berubah nk tukar suara jantan huhuhuhu
esok aku cuti rehat, aiyan ada appoitment kt HKL jumpa pakar mata

Ni kerjaan si maktek lah...
si aiyan suke ngaco maktek lipat baju, pastu gini lah jadi nya

Kalau aiyan ada adik perempuan msti mcmni muke dia kan hehehhe...

peace lah konon nya.... 

17 comments:

  1. sama ngan adli.tak boleh tgok kita lipat kain. suka na nak pakai tudung

    ReplyDelete
  2. Mana tahu memang satu hari Aiyan dpt adik perempuan
    Mama kan banyak tudung boleh kongsi:)

    ReplyDelete
  3. hahaha...sama je la ngan si junior nok...
    time kita melipat tu lah dia pun sibuk nak tolong...tolong sepahkan balik...huhu...

    ReplyDelete
  4. Norhidana,

    Saya tau tugas semua istri tu berat, samada dia berkerja atau suri rumah sepenuh masa. Itu yg saya ingin nak menolong.

    Tapi isteri saya ni lain sikit, dia tak nak saya tolong kerja dia. Mengemas atau memasak dia tak nak saya bantu. Anak2 saya semua tau ni.

    Itu yang saya kata menjadi satu peristiwa bila saya dapat membantu dia, itu pun sebab dia keletihan.

    Di jepun nanti saya tak berani kata berapa lama. Kena tengok keadaan. Macam2 keadaan; suasana, cuaca, kesihatan, makanan. (Masalah makanan ni saya pernah alami dulu) Kadang2 bosan pun boleh menyebab jemu tinggal lama.

    Nasi hujan panas ada lagi ke??

    (YG NI TADI SAYA JAWAB DARI BLOG SAYA TAPI BILA SEND NAMPAK MACAM TAK PERGI JE)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Wkmsalam.
    Memang dh patut si Aiyan tu dapat adik perempuan.
    Tudung yang berlambak2 tu, ada pewarisnya.

    ReplyDelete
  7. Alahai comelnya adik pompuan Aiyan ni...
    Kat rumah ni Amzar yg rajin gaya fesyen ala2 pompuan ni Dana..suka2 je

    ReplyDelete
  8. Hahaha. Rembat tudung mama lah tu :D

    ReplyDelete
  9. comellnya aiyan... suka kena sakat dgn maktek ya... hihi...

    ReplyDelete
  10. Lain macam je cara aiyan buat peace.. ehehe

    ReplyDelete
  11. Hihihi..
    Comelnya adik perempuan Ayyan..

    Akak doakan Dana..
    Dikurniakan anak perempuan yg comel.
    Aamiin

    ReplyDelete
  12. Haha.....dulu masa si sulung tu kecik hakak pun rajin pakaikan dia tudung Dana. Dia suka pulak tu haha...
    Sama naiklah jadinya....

    Kalau nak tau rupa adik Ayyan camne, tunggu ajelah Dana, mana tau muncul tahun depan ke


    ReplyDelete
  13. cepat adik Aiyan besar yer... ha..ha...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...