teman2....

Wednesday, June 8, 2016

WW wanita dan kegilaannya

as salam semua kwn2,

salam ramadhan ke3 kwn2....
hrp sihat2 je hendaknya kita semua

Wanita dan kegilaannya..... hehehehhe tajuk tak hingat
bt aku, aku gila ngn brooch
gila ngn manik2 kristal2 yg pelbagai bentuk n warna
gila ngn tudung.... ya sampai tak muat almari
gila ngn baju

minggu lps tmn kwn ke gm plaza pastu terbeli brooch nih lak
gini lah perempuan... bkn main lama aku membelek satu2...

ada 3 ketul sebenarnya 1 lg kt umah brooch kucing.. yg bulat tuh clip brooch
tak tau naper tipis sgt iman nk mengelak dr terbeli benda comei nih

terbeli skit utk boh kt baju raya



14 comments:

Kakzakie Purvit said...

Kakak dah tak beli ini semua Dana
Anak kakak pun jenis kurang suka jadi dah makin sikit
Kalau beli yg jenis kecik-kecik macam peniti aje tu..

Inani Hazwani said...

Hihihi, beli banyak pun makin lama banyak yang hilang kalau nani ni.

Mazlan Othman said...

Berpada-padalah.

Qhaifa Nur said...

Kak nur jarang beli..
selalu adik (kak lang) yg rajin beli...minta aja haha

Norhayati Mohd Isa said...

Akak ni kena cari stock juga keronsang ni..
Banyak yg dah hilang hihihi

adarnadzmie said...

salam kenal...

memang blinkk2 mata kalau tgk kerongsang2 ni...hehee

wahida said...

serius cantik2 dan comel2 brooch ko ni nok...aku pun berkenan...pandai ko pilih...

aryan azra said...

akak pun kerongsang suka hilang, jadi kenalah beli.

kegilaan akak pada baju dan tudung,almari pun dah tak muat

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Macam-macam ada. Orang wanita memang suka benda-benda macam ni.

OhPanduan said...

Cantik semuanya. Memang sesuai dengan citarasa.

Jobdirumah Buat Duit said...

Orang wanita memang suka benda-benda macam ni. Tambah koleksi raya.

Cikna said...

Cikna dh kurang ngan kesang ni, mklmla skunk ni guna yg instant je....;-)

LYAfrina said...

hehe... kalo dh perempuan kan..

hainom OKje said...

Buasalah pompuam namanya, baju penuh almari pun tetap nak nyoping lagi hihi...
Kalau pilih barang bukan main sekejap sekejap haha.....sabo jer lelaki kita Dana