teman2....

Thursday, June 16, 2016

photo diary ntah hapa2

as salam semua kwn2.... 

salam khamis 11 ramadhan... 
cpt betul masa berlalu kan, rasanya baru ujung minggu baru nih mula pose tp dh nk dkt 2minggu kita berpose rupenya kan.

ntry arini mmg lwt, duk gali2 korek2 gambar2 nk boh kt PD nih... tp ada beberapa kepng je gambo rupenye... layan kan jelah kan yek kwn2


juadah iftar kelmarin... gara2 tergoda ngn iklah kfc kari2 ranggup lah ni... tp kurang kick sbb tak pds

naper lah cantik je aku tgk si sherry ni pakai baju nih... sampai kan aku pun terbeli jgk utk baju raya

ni pun apasal aku nmpak manis sgt dia pakai... pun terbeli jgk aku selai... aduhla

ni pun aku tergoda jgk... terbeli jgk dua2 nih... ingat nk pakai raya tp selamat dh aku pakai bt pi keje 

hahahhaha dpt gambo nih kt fb kwn... nk gelak je sbb aku nnti gitu lah pas raya 

tuan blog yg tak kurus2...  tak yah mimpi lah raya nnti nk vogue2 hahhaha... 

p/s: time2 camni lah bateri kete bt hal.... melayang lah rm200 dugaan btl

12 comments:

Kakzakie Purvit said...

Sekarang ni fesyen baju macam-macam Dana tak kira yg kecik, besar semua ada
Pilih ajelah mana yg sesuai utk kita pakai.

cheq da said...

Sakan raya..baju nya pun dh 4 pasang yea dana..hihihi

Inani Hazwani said...

Nani tengok jugak iklan kari kari rangup tu tapi napsu tak berapa berkeinginan sangat. Hahahah

Qhaifa Nur said...

Terbeli yup dana...tapi cantik apa baju tu

Mazlan Othman said...

Wah beraya sakanlah taun ni.
Terbeli 4 pasang maksudnya macam tak sengaja belilah.

Ibu Lala said...

Tgk org pakai sumenya cantik. Tp kalau sendir pakai x berkenan pulak

Mommy Cici said...

hamboi dah 4 pasang dah, seronok lah photoshoot raya tahun ni ye

hainom OKje said...

Amboi ko Dana .... banyak nampak baju Raya tahun ni hihi.... Beli online ke apa Dana. Mcm cantik pulak hihi .....Bape selai tu?

Amy Hilmirda Daud said...

Akak tak cuba lagi kfc kari rangup tu dana asyik makan yang spicy aje.
cantik jugak baju tu Dana...

aryan azra said...

wah..meletop2 bajunya tu..mesti vouge dana pakai, cantik bajunya tu

Afif Rayyan said...

Saya pun tak sabar nak raya.. kikiki

Siqah Hussin said...

Lawa lawa lah kak baju raya tu. Siqah suka! 😍