teman2....

Tuesday, June 7, 2016

minions ke plankton yek?


as salam semua kwn2,

salam selasa
2 ramadhan... so, smlm mcmne puasa korang?
thn ni spt tahun2 sebelumnya, mmg aku msk je berbuka n smlm alhamdulillah sampai umah pun awal, sempatlah rehat n msk ngn tenang tanpa terkocoh2.

Mcm korang tahu, aiyan suke melukis.... mewarna.... sebelum ni dia suke lukis org lidi,
pastu upgrade skit bt otomen nmpak ada badan, pastu skrg sibuk lukis minions.... 

Walaupun rupe tuh agak kurang sama tp aku ttp hepi.... 
kita kene support kan apa yg anak kita bt n suka

yg mata 1 tuh dh mcm plakton kt spongbob


p/s: si aiyan dh request dh nk kasut warna apa, nk baju raya warna apa hehehhe

14 comments:

Afif Rayyan said...

Mavam plankton yang suka curik resepi je.. ahaha

aryan azra said...

AAH MACAM PLANKTON NAK CURI RESEPI MR CRAB JE TU HAHAHA..BOLEHLAH AIYAN JANJI KUNING BIRU MACAM MINION

Kakzakie Purvit said...

Rumah kakak sekarang ada 4 anak dara. Masak di dapur pun ramai-ramai Dana. Seminggu ni ajelah... lepas tu sunyi balik.

Bagus biar Aiyan makin mahir memegang pensil.

Qhaifa Nur said...

Lega blik kerja x jem sbb ct sklh..tenang nk masak
satu satu peningkatan aiyan...bagusnya

Nooriah Abdullah said...

dah ada bakat melukis tu dana
tak kiralah apa jadi nya kan

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Rajin Aiyan melukis. Nak kena cari baju raya dah tu.

Jobdirumah Buat Duit said...

Pandai Aiyan melukis. "Tahun ni baju kena cantik lagi pada tahun lepas" kata Aiyan ;-)

OhPanduan said...

Pandai Aiyan. Rajin melukis nanti ni. Tahun ni kena cari tema sedondon lagi.

aizamia3 said...

Hari ni baru mula kerja di bulan puasa so tak tahu keadaan balik nanti macam mana tapi rasanya ok kot sebab masih dalam cuti sekolah lagi.
Dak Aiyan suka melukis, dak Nuha suka mewarna.. ;)

Cho Zila said...

ok sangat tu... sebabnya nampak kemas so aiyan kipidap dun gibab

Inani Hazwani said...

Memang suka melukis dan mewarna ni. Hehehe.

Norhayati Mohd Isa said...

Akak lagi tak tahu apa watak2 kartun ni Dana..
Kira pandai lah ayyan tu mewarna dana..

Selamat berpuasa dana :)

TukangKebun said...

InsyaAllah makin berkembang bakatnya.

Aunty ni sampai sekarang lukis orang lidi je hehehe...anak-anak lagi terror melukis.

LYAfrina said...

hehe..gud boy aiyan,,