teman2....

Wednesday, June 15, 2016

WW epok2 @karipap frozen


as salam sume kwn2,

bln pose nih sapa yg suke pi bazar? or param?

aku selalu suke berbuka ngn ringan2 dulu pastu solat magrib baru mkn brt skit... 
sbb tu aku suke bt kuih utk frozen... senang kan

aritu bt popia crabstik, esoknya epok2 lak... ckup lah utk seminggu

1kg terus aku bt

13 comments:

Qhaifa Nur said...

senangkn dana..nak makan terus goreng
semalam kak nur buat epok2 tau...ada baki ptg nnti buat lg huhu

Norhayati Mohd Isa said...

Kalau dekat dengan dana ni..
Dah akak minta epok2 frozeen ni sepeket :)

Mommy Cici said...

oh nama lainnya epok epok ye? baru tau.

sedap tu. kalau beli dapat inti angin je

adarnadzmie said...

rupanya epok2 tu karipap ye... hehe

feveret akak nig... dpt pulak karipap inti byk...;)

hainom OKje said...

Suka jugak gi bazar Ramadhan ni Dana tp kalau ada org drivelah.... maklumlah parking parking ni mak fail hihi...Adoiiiii tengok karipap ko ni Dana bikin mak nak buatlah....kok ye

Nooriah Abdullah said...

kaknoor pun rindu nak buat karipap time puasa ni dana
tapi disini tkde pelanggan sngt hahaa sabau jelah

cheq da said...

Epok2..sedapnya..

Mazlan Othman said...

simple, cepat, ringkas dan enak.

Inani Hazwani said...

Pandainya Kak Dana kelim. Nani tak pandai. Hahah

Atie Yusof said...

Rajinnya kak... senang bila buat froozen ni kan..bila rasa nak mkan goreng je terus..
sllu jg ke Bazar kak, beli kuih..lauk2 sllu sy masak :)

mshazadoes said...

kak my fav nih epok2 nih..nak sedap letak leee daging hancur..

aryan azra said...

bagusnya dana buat sendiri,akak setakat ni belum sempat buat kuih lagi

Siqah Hussin said...

Senang ada frozen. Goreng je tinggal ye dak..rajin buat sendiri 😊