teman2....

Wednesday, June 29, 2016

WW makan siang di bln puasa... ish3

as salam semua kwn2,

salam rabu bersamaan 24 Ramadhan,

baju dh setel basuh n manik tinggal nk packing je

Edy dpt cuti sabtu nih, jd sabtu pagi kami gerak ke kerteh, redho jelah redah jem mcm 2thn lps

ahad lps, kul10 dh grk ke Setapak Central pastu ke Aeon wangsamaju lak, bila lalu dpn kedai mkn dia usha je, sampailah lalu dpn SR nih, dia tarik tgn aku sambil kata ` mama, jom makan, aiyan belum makan lagi la`.... teringat dia mmg belum sapan apa, cuma mkn coco crunch je
sbb dia tarik2 pg msk situ mama pun pi lah beli kek bungkus tp dia dh siap2 ddk n tunggu nk mkn, jd beli 1 slice n suap dia kt situ...

nsb tak jd kes viral hehehheheh....

eh ni WW ke membebel punyalah panjang... hahhahaha

abis satu slice baru dia dgn hepi ajak balik... 


p/s: tahun nih raya ngn sederhana, duit raya pun sederhana hehehhehe

19 comments:

Kakzakie Purvit said...

Ohoho.... Aiyan tak puasa ye:)
Biasalah Dana ada anak kecik memang gitulah.
Org ada anak tahulah..

Mommy Cici said...

selalu dok suap anak je dalam kete . suap cokelat atau aiskem. dah biasa maknya ngap sikit. nasib masih ingat =p haheheh sesilap mak yang viral =p

adarnadzmie said...

aiyan boleh lagi dimaafi...klu mama mkn mcm ni memang kena viral...hehee

Norhayati Mohd Isa said...

Tergoda dengan kek SR tu yg tarik tangan mama si ayyan ni..
Puas hati bila dapat makan ye..
Tak pa ayyan kecik tak jadi viral..
Kalau babah ayyan memang jadi viral hihihi..

Inani Hazwani said...

Aaaa sedapnya kek Aiyan :)

norhidana miswan said...

k Zakie- tp kalau kite tanya dia kata dia puasa kak hehehhe

Mommy Cici- hehehe tulah, segan gk mule2 nk benti mkn kt SR tp nk bt camne bdk2 kan, suap jelah nsb mak nyer ingat lg dia puasa kalau tak sama naik suap jgk

Adarnadzmie- hahaha itulah... tak psl2 popular

k Norhayati- mule2 lalu Baskin dia dh ajak tp mama bt2 tak dgr lps tu dia nmpak dia dh tanya banyak kali, benti mkn lah kak

Inani- mmg sgt menggoda nani oi, bt2 tak nampak masa suapkan tu

Atie Yusof said...

Alhamdulillah dah settle ye kak.. tinggal tunggu Sabtu..kmi terbang Isnin ke Melaka...hehe..
Amboi, anak teruna sedap mkan kek tu..suka gak kek SR ni.. haha

ros_reeza said...

Alhamdulillah dah settle semuanya ye kak.. nak balik kampung tu, hati-hati memandu.. seronok Aiyan yer ajak makan kek tu :) hihi

norhidana miswan said...

Atie- seronoknya terbang... takde fikr jem ke apa heheheh...

Ros- insyallah... tq

nurbijen said...

Budak2.. bila dah kata nak, mmg tak berganjak selagi tak dapat :)
Nampak hepi jer Aiyan bila dpt makan kek... nyum nyum..

aryan azra said...

takpe tu..aiyan yang makan, kalau dan yang makan mesti viral hehehe

aizamia3 said...

Kami pun semua serba sederhana.. yang penting anak2 gembira.. ;)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Aiyan makan tak apa. Boleh jadi viral jika mama yang makan..hehe.

Jobdirumah Buat Duit said...

Aiyan makan dengan aman tanpa di kongsi dengan mama.

OhPanduan said...

Suak Aiyan dapat makan kek sedap.

Amy Hilmirda Daud said...

bestnya aiyan dapat makan kek siang-siang :)

Qhaifa Nur said...

Tp org tahu dana bila bawa budak ni kalau masuk tmpt makan sure anak2 yg lapor, selamat kita mak bapa ni hihi
Sambil tu bole lepak jap, penat tu jln2 time posa...

Sedapnya kek aiyan tuu

LYAfrina said...

samalah..semua sederhana..dlm keadaan ekonomi skrang..kna bjimat crmat

hainom OKje said...

Ko tak terliur ke Dana tengok Ayyan makan kek hihi