teman2....

Tuesday, June 28, 2016

manik last minit

as salam semua kwn2,

salam selasa bersamaan 23 Ramadhan....
seminggu lg nk raya.... ya Allah mcm tak caya lak kan, cpt betul masa berlalu...

Tahun nih raya kt kerteh dulu, dlm otak mcm2 dh plan apa yg nk di oder dr mil n nk bwk balik johor heheheh
Mcm tahun lps aku jht manik kt baju last minit je, even baju raya aku pun takde manik sehabuk cuma ada lace je... thn nih pun sama... mood memanik tu takde

Menjahit tanpa passion mmg takde napsu langsung.... jht asal ada
aku dh tak pikir dh senget ke apa.... gasak lah
blh lak lace tuh terlipat2 ada dh mls pikir... hahahhaha

baju raya thn ni jubah... kosong lak tu... itu yg nk tak nk aku tampal lah lace... blh lak lace nih terlipat2 pnt otter2 tak jd gk

baju ke 2.... boh skit je tak sampai sejengkal pun... ni pun nk nyiapkan bercinta

p/s: sekut2 raya dh mula di terima, akan di bahagi kan kepada 3 tempat tp selalu kt umah aku tinggal sejenis dua je... lain2 antar kampung

12 comments:

Kakzakie Purvit said...

Kakak dah lama tak memanik ni Dana
Makin tua makin malas.

Dana ni kira masih rajin.

Norhayati Mohd Isa said...

Nak tak nak kena manik kan juga ye Dana..
Sebab baju tu kosong jer kan..
Tak pa kot terlipat sikit..
Boleh lindung sikit dengan lace tu ..

Amy Hilmirda Daud said...

Tak pe Dana... sikit aje tu. Kalau akak tak delah nak memanik, vitamin M terlebih... heheh.

Atie Yusof said...

Kalau bubuh manik lagi meriah ye kak..cuma tulah nak kena rajin lebih...hehehe..
sy biksut tempah blm smpi, esok lusa kot..:)

wahida said...

ko sama mcm aku dana...order kuih bebanyak bukan letak kat rumah sendiri, banyak bagi kat mak dan mak mertua...rumah sendiri letak 3 jenis dah cukup...

Qhaifa Nur said...

Dana ni sama dgn adik kak nur..
Minat manik dll

norhidana miswan said...

k Zakie- akak tak pelah blh jgk suruh2 anak bt... dana nih

k Norhayati- itulah... ni lbh pd jht lace je... manik pun jht ala2 kadar je

k Amy- nk bt yg sikit ni pun bercinta kak

Atie- ni pun rasa tak sanggup dh

k Wahida- hehehhe almaklum kalau bt openhouse ada lah org mkn kuih raya kalu tak... bila bwk balik kg msti ramai org dtg beraya nya

k Qhaifa Nur- tp skrg dh tak minat dh kak... nk pencen kot

Nooriah Abdullah said...

rajinnya dana bermanik2
akak dulu2 tempah je
sbb malassssss bebenooo nak menjaitt

aryan azra said...

rajin tu ha melace dan memanik, akak ni nak buat shawl adelya tapi tak terbuat lagi..haishh

aizamia3 said...

hehehe.. pandai dia rahsiakan warna baju dia.. ;)

LYAfrina said...

waa..msti tantekkkk

hainom OKje said...

Malas malas pun jadik jugak tu....Sakan Raya bermaniklah nampaknya hihi....
Mak ni Dana mmg kelautlah kalau suruh menjahit...Tak minat weyh