teman2....

Thursday, June 2, 2016

Photo diary versi kontot...

as salam semua kwn2,

salam khamis semua...
kejap je dh nk abis seminggu cuti sekolah nih....
tak sangka dlm masa 3 hari lagi kite dh nk pose dh....
bekalan kurma dh ckp... tinggal nk beli barang2 kering jelah utk bekalan msk time sahur nnti...
bkn lah kata ikan kering tp mcm suun, mihun, tepung gandum, rempah2

PD arini versi kontot, versi gambar tak banyak ye kwn2 heheheh

keburukan ada bakul baju besar gini... jd mls nk lipat kain hahahhaha

rupa ns goreng kt umah... pucat lesi sbb kadang mama mls nk asingkan sayur2 bila aiyan cuma suke ns grg kosong gini

ujung minggu baru nih suh edy belikan sukun kt psr tani... layan betul sukun grg nih ngn sambal kicap

spek baru yg di rasmikan isnin baru nih... perasan muda skit

mlm td welfie ngn aiyan...dinner kt mama, mama mls msk
 sama ke muka kami... hahhaha

13 comments:

sudipVSsenduk said...

org johor ke?
biasa org johor je layan sambal kicap ni.. hihihi

Acik Erna said...

Oo ada versi kontot ye dana he he.besar dah ayyan makin encem

Kakzakie Purvit said...

Lama kakak tak makan sukun goreng ni Dana

wahida said...

aku tak nak komen spek ko, aku nak komen tudung yang ko pakai tu....cantikkkkkkk...

Afif Rayyan said...

Pasnie xyah bli bakul.. msty rajin kan.. ehehe

aizamia3 said...

Bakul besar adalah masalah besar bagi akak.. tersadai sama macam tu.. ok kita geng.. sep sikit.. ekekeke..

Bilalah dapat jumpa dak Aiyan ni agaknya..

Inani Hazwani said...

Kak, kalau Nani tak kira bakul kecik ke besar ke memang ya Allah malas betul nak lipat kain.

iryanty ismail said...

kurma belum bli..telur pun belum beli...huhu

Qhaifa Nur said...

klau kat umah ni dana...hubby mesti nak pedas
klau bt nasi goreng kena pedas2 dana...dulu ank2 rak biasa skrg ok dahhh

sedapnya sukun..sambal kicap kat umah ni klau bt mesti habis 1 botol kicap dana..bt stok

Norhayati Mohd Isa said...

SELAMAT BERPUASA DANA :)

Siqah Hussin said...

Sedapnya sukun goreng! Lama dah tak makan. Cepat masa berlalu, nak berpuasa sudah kita semua. Minggu nie confirm penuh pasaraya. Semua membeli untuk persiapan puasa :)

nn lylyn said...

dah lama xmkn sukun goreng...nyum..terliur pose2 ni

Fieda Zan said...

tembam dah aiyan..