teman2....

Monday, January 4, 2016

1st Day Aiyan ke tadika

as salam sume kwn2,

arini mmg kelam kabut... yelah msti ramai mak pak yg tunggu anak2 yg msk darjah 1 n tingkatan 1 kn, msti ramai yg cuti...

mak aku siap call tanya aku keje ke tak, aku ckp keje lah mak...
pastu mak aku ckp lah, mak ingat cuti aiyan kn msk tadika huhuhu sabo je tau... takkan nk suh aku tunggu depan tadika pg sampai ptg kan

aku nih mmg cengeng tau, korang tau cengeng tuh apa? gembeng... korang tau gembeng tu apa?
cpt nngis... hhahaha antar aiyan pi tadika pun aku blh nngis sorang2 smpai opis...

Moga selamat jelah anak aku tuh kt tadika, moga dia dpt sesuaikan diri n dpt kwn yg baik kt sana.

ni aritu masa dpt unipom... saja try kan dia

ptt nya ngn kopiah tp dia takmo pakai... syg rambut dia tuh huhuhu

moga di beri kemudahan utk aiyan belajar kt sini

pg td lps antar aiyan... bkn aiyan nngis tp mama yg nngis huhuhu

18 comments:

iryanty ahamad said...

makin besar makin hensem aiya....

gembeng rupanya dana ni ye...huhu

Aida Salleh said...

Dah sekolah dahj Aiyan yan? Sabar2. Mama sabra jangan nagis2 ya. Aiyan will be ok tu. No worries mama. Aiyan kan good boy :-)
Happy New Year Sis! Selamat bertemu kembali di alam maya ni. :-)

lieyalatif said...

comey aiyan dgn uniform baru....in sha Allah beb...ko jgn le sedey2...doa byk2 key...aiyan okey tu...die budak berani n bijak....seronok tu dpt kawan baru....

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Hahaha terbalik pulak ye Dana..
Mama dia pulak menangis.. Sekarang ni Dana yg gembeng ye.. Sabar dana.. InshaAllah ok Ayyan tu..
Ayyan elok gembira ke sekolah tu..

norhidana miswan said...

Iryanty- alhamdulillah.... mama mmg gembeng

k Aida- baru sekolah tadika heheh... insyallah hrp2nya gtu lah kak

LIeya- huhu aku sentiasa doakan... moga dia ok je

k Nurhayati- huhuhu gitulah kak, klu tak aiyan mama dia nngis... kalu aiyan hepi mama nngis takpe kak...

Fieda Zan said...

WAHHH hensem.. good luck aiyan.,

mshazadoes said...

haiii pakwe selamat bersekolah :)

Diana Rashid said...

hehehe..mak2 memang macam tu la.anak sekolah tadika nangis, anak sunat nangis, anak masuk darjah satu pun nangis ..hehe..saya dulu pun nangis.nangis sebab bosan kt rumah sorang2 bila dia pi sekolah..

Cheq Sue said...

Haiiii buruk nau mak yang nangis... he he he. Anak sedara cheq sue pun 1st masuk tadika harini

ilahjy said...

lorrr mamanye yg cenggeng,, hihi blom masuk asrama lg tuuu. kak pernah meraungg anak no3 masuk plkn n asasi uia.. huhu cedihhhh

cheq da said...

Hihihi..dana..tu lah kalau anak kt sek kita duk risau jea..

norhidana miswan said...

Feida- terima kasih

Mshazadoes- hehehe macih makwe

Diana- hheehhe.... mak2 mmg ratu airmata

Cheqsue- hahaha... siap kene gelak ngn adik2 bila ltk gambo kt grup wasap

k Ilahjy- itulah kak, mak2 mmg gtu kot hati tisu

Cheqda- mmg btl tuh kak... risau lebih2

hainom OKje said...

Samalah macam mak dulu dulu weyh....cengeng! Anak masuk tadika nangis, anak masuk hospital confirm nangis hihi...

Berapa sebulan yuran tadika agaknya ek Dana sekarang ni

hainom OKje said...

Samalah macam mak dulu dulu weyh....cengeng! Anak masuk tadika nangis, anak masuk hospital confirm nangis hihi...

Berapa sebulan yuran tadika agaknya ek Dana sekarang ni

aryan azra said...

wah dah sekolah ye aiyan...belajar rajin2 ye

biasalah dana mak2 ni cenggitulah...anak masuk sekolah pun nangiskan, hehehe..anak rilek je mak2 ni yang lebih..hati mak biasalah

Nafira usof said...

hahahahhahaha... mak2 memang selalu emo lebih kan~

Aiyan hensom sgt pakai unifom kuning tu~

izzah said...

ayyan dh msk tadika dh...punya la masa cepat berlalu...ayyan pn dh besar dh yek...

LYAfrina said...

comelnya aiyan..moga dipermudahkan ye..