teman2....

Thursday, January 28, 2016

Photo Diary #3 2016

as salam semua kwn2,

Selamat hari khamis.... 
tahun nih azam nk bt banyak ntry nih, tp baru awal2 tahun dh asik culas je.... 
Kali nih cite mmg pelbagai n cacamarba... mari2 kita bersama melayan cite bergambar minggu ini yek
Tp mcm biasa msti banyak psl makanan nyer




belangkas.... jumpa kt psr tani sabtu tmn melawati... idup lg siap jongket2 ekor lg

tangkapan bawal AJ... kene bebel ngn maktek... kata dh insap katanya

nk bt lasagna roti to bekas kecik sgt jd lah ala2 meatball cabonara... ni lah bekal bfast aku hari2

bfast pg ahad, keladi ngn tempe grg.... ngn sambal kicap lak perkkkh terangkat

lauk lunch ahad, ikan bako ngn bayam tumis air

bfast pagi isnin cuti thaipusam... mehun putih ngn sambal kicap
menu dinner mlm kelmarin... urap@kerabu daun selom ngn ikan kering... mmg sgt layan..
. lagi2 daun selom tuh


beso vs kecik... tp aku amik yg 6 biji tuh hehehhe... biar kecik asal banyak

minggu lps nyer cite, sim kad hp samsung bt hal... nsb lah tukar sim kad rm10 je kene

12 comments:

Daddy Ziyyad said...

Keladi & tempe cecah sambal kicap!! Lejen!
Mee hoon dgn sambal kicap..pun lejen!

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Terliur akak tengok Yan..
Mee Hoon putih dgn sambal kicap..
Peberet akak anak beranak tu :)

Fyda Noh said...

Wahhh.. memang win la makanan tu..
Kalau dah namanya perempuan mesti banyak koleksi tudung, sebab semua baju pun kena sesuaikan dengan tudung yang lain2.

aizamia3 said...

Semua nampak sedap Dana..
Kalau akak tinggal Dana.. hilang terus diet akak.. hehehe..

norhidana miswan said...

DaddyZZZ- hehehe org johor mana blh lari dari sambal kicap

k Nurhayati- hehehe yan mana nih kak.... meehon putih mudah n cpt di msk kak

Fyda- hehehe itulah pmpuan n tudung terpisah tiada

k Aizamia- hahaahha jgn la tinggal jgn la

NEKCIK said...

Wah Dana macam menu restoren gamaknyaaa....

Aida Salleh said...

Akak pun kalau beli lemon macam tu carik yang banyak. kecik pun takpe. hehehee...Dana, sedapnya breakfast awak. terliur tau. Huhuhuuuu...Belangkas tu rasa macam mana ya Dana? Akak tak pernah makan dan tak pernah jumpa pun seumur hidup. Huhuhu....jakun betul...

Raihanah Ahmad said...

wah banyaknya masakan tu. sedap

anah said...

besar2 jugak nampak belangkas tu

norhidana miswan said...

Nekcik- restoren org kg kot heheh

k Aida- dana beli pun tak belangkas tuh kak, saja amik gambo hehhe

Raihanah- hehehe sdp tp simple kot

Anah- bsr tp isinya ttp sikit

LYAfrina said...

tu dia..byk borong Aj

hainom OKje said...

Balik kg nanti nak gi cari keladi yg isi hijau. Sedapnya Dana weyh!