teman2....

Friday, January 22, 2016

sarapan ber3

as salam semua kwn2,

selamat hari jumaat semua....

maaf semalam takde PD mcm selalu... aku tak sihat jd amik cuti rehat n berehat kt umah. arini alhamdulillah dh sihat dh boleh dtg keje n buat semula keje yg mula melambak atas meja ni. hehehhe

Oklah pagi nih dlm sejarah awal 2016, pg keje papa antar n bfast sekali...
Rabu ptg papa dtg opis tinggal moto kt opis mama n balik ngn kete pastu amik aiyan, jd arini kami pg keje sekali sbb papa nk amik moto kt opis mama. yg paling suke tentulah aiyan.... dpt bfast sekali ngn papa.


suke lah si kecik tu mkn roti tlr sekali ngn papa.... 


12 comments:

Kakcik Nur said...

Seronok Aiyan ya... :)

Kakzakie Purvit said...

Happylah Aiyan ye..
Itu yg pergi sekolah pun nak singgah sini dulu Dana:)

Lea Ismail said...

syoknya leh breakfast bersama.seronoklah dak aiyan ni ye

norhidana miswan said...

Kakcik- dia mmg seronok lah bila papa hantar sesekali

k Zakie- hehehe wajib singgah mana2 kak... tp kadang dia bosan jgk kalu selalu ke kedai sama

Lea- itupun nk setahun sekali pun payah

aizamia3 said...

Siapa tak seronok.. ;)
Anak2 akak pun suka kalau dapat makan dengan babah dorang.. ;)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Suka Aiyan dapat makan bersama-sama.

Jobdirumah Buat Duit said...

Seronok Aiyan dapat makan bertiga kali ni sarapan.

OhPanduan said...

Bukan selalu Aiyan dapat sarapan hari biasa dengan papa. Mesti seronok dia.

Nooriah Abdullah said...

selamat malam Nor
budak2 mmg gitu
acara paling best mkn luar lah
dikedai yg berlainan

Fyda Noh said...

Seronok makan dengan family..

hainom OKje said...

Papa dia Dana surelah suka. Eleh.....mama tu pun apa kurangnya,lompat bintanglah tu hihi

norhidana miswan said...

k Aizamia- kan kak... kalu hari cuti mmg selalu lah tp hari keje mmg ssh sgt

PMDR- itulah, mmg lah suke sbb ssh sgt nk dpt peluang tu

Ohpanduan- itulah dia suke

k Nooriah- dia hepi bila ada papa nyer kak, jarang sgt papa dpt bfast n antar dia pi sekolah

Fyda- betul tuh

k Hainom- heheheh papa terpaksa