teman2....

Monday, January 11, 2016

Puyuh

as salam semua kwn2,

maaf agak senyap dr jumaat, tetap BW blog kwn2.... tp idea tak dtg utk bt ntry hehehhe jd cuma tinggal jejak kt blog kwn2 jelah ye....

ujung minggu tak kemana, papa keje sabtu n ahad.... jd nya aktiviti kt umah jelah yg berlangsung... layan aiyan main, layan aiyan lukis2 color2... tgk katun hehehhe.... itu jelah kan

tajuk ntry tuh... heheheh nk cite kt korang kalau lps balik kg msti dpt bekalan puyuh dr abah, sbb kt kampung ada tokey puyuh sbb dia ada ladang membela puyuh dan murah harganya.

selain grg suke bt sup... layan lak ngn mehun mmg syok

8 comments:

mshazadoes said...

nyum2...akak...lapa nih..

LYAfrina said...

dap ermmm...
biasa mkn puyuh goreng..mmg sedap..manis2 je rsa

aryan azra said...

Pernàh makan puyuh berempah je sup tak penah lagi, nampak sedap tu

wahida said...

aku puyuh ni tak berapa reti nak makan...apesal ntah aku pun tak tahu..huhu...
tapi pernah try la makan puyuh masa kat Medan dulu..huhu...

cheq da said...

Sedapnya puyuh..goreng pun sedap

Aida Salleh said...

Akak teringin nak makan puyuh. Tapi tak pernah makan. Dulu mmg taknak makan. Tapi bila dah terbaca puyuh jauh lebih baik daripada ayam terrus je teringin nak makan. Tapi susah nak carik...kena tunggu bulan ramadhan senang dapat puyuh goring :-)

iryanty ismail said...

belum pernah buat puyuh sup

hainom OKje said...

Bestnya Dana sekampung dgn Tokey Puyuh, nampaknya kenduri puyuhlah hari hari....hihi...