teman2....

Wednesday, January 6, 2016

WW oh cik putih ku

as salam semua kwn2,

salam rabu.... alhamdulillah, aiyan dh msk hari ke3 ke tadika.... pagi2 dr dalam kereta dh sibuk kata nk ke sekolah. alhamdulillah jgk tak nngis... moga trs hepi kt sekolah.

Kisah semalam, cik putih ku cedera lg... huuhuuu

sian cik putih ku... 

nnti lah dpt duit kutu ke kite kumpul2 cat baru ...

13 comments:

wahida said...

alahai nape tu dana...bergesel ngan apa tu nok?

norhidana miswan said...

k Wahida- bergesel ngn wira, huuhuhuhu mule2 tgk mcm skit smpai opis baru pasan... siut je

Nafira usof said...

alahaiiii.. bertabahlah.
dulu pernah gak tergeselkan kete kat pagar rumah.
terasa di robek2 hati ini tgk cat kete calar.
tapi bila Cinta balik keje dia kata.. biasa lah tuh. bukan kete KL lah kalo x calar. kah kah kah kah.
terus rasa nak sambung gesel2. muahahahahahahahha

norhidana miswan said...

Nafira- huhuhu.... tulah kalu kite yg salah takpe ni org yg salah...sabo jelah kan

Kakzakie Purvit said...

Kes biasalah kalau di M'sia ni Dana..

Aida Salleh said...

Kena gesel ke si putih tu Dana? Kesiannya...

nurbijen said...

Uhuk uhuk... kesian si putih yg dah hilang sikit kemachoan nya... huhuhu

iryanty ismail said...

teruk juga tu dana...

izzah said...

sedih nengok..kalau sy,nangis dh ni..huhu..mmg kna bertabah la k hidana...

p/s:rindu nk jenguk2 blog akak..lama xushar sini..

aryan azra said...

alahai sedihnyakan...bukan salah kita pulak tu

tiga lalat said...

sakit ati je kann., huhu2

hainom OKje said...

Sapa punya onar tu Dana?

hainom OKje said...

Sapa punya onar tu Dana?