teman2....

Wednesday, January 27, 2016

WW my little imam my little panda


as salam semua kwn2,

Salam Rabu.... 

Sebelum nih aiyan takmo pakai kopiah dia pi sekolah, tp lps tgk gambar bdk ngn uniform little caliph kt belakang majalah keluarga trs sibuk cari songkok dia....



amik gambar dlm lif masa nk pi sekolahhero kene bwk... utk bt kwn

muke serius pnt asik suh senyum je

kerjaan papa nyer.... ngikut je pulak tu

p/s: CNY nih papa kata nk balik kerteh, mama ikut je... lgpun dh lama jgk tak balik kg

11 comments:

Kakzakie Purvit said...

Ikut ajelah kerenah Aiyan janji dia nak ke sekolah Dana.

Aida Salleh said...

Comel je kan gi sekolah bawak hero. Aiyan Aiyan....Heheheee....

Kakcik Nur said...

Seronok Aiyan...semoga menjadi anak yang soleh...

Bbwana adienia said...

Hihi..lucu ja tengok aiyan tu..menurut ja dibuat macam tu..:D

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Hihihi byk akal aiyan..
Tapi bagus dia nak pergi sekolah tu Dana ;)

norhidana miswan said...

k Zakie- hehehe pastu tiap pg dia bt permintaan balik nk beli menan baru huhuhu

k Aida- tak bwk pi sekolah kak tinggal dlm kete, kalu bwk pi sekolah hilang

Kakcik Nur- amin2 mekasih kakcik

Bbwana- itulah anak bapak katakan

k Nurhayati- alhamdulillah la kak, nk pi sekolah tp kene ikut la rentak dia

simistik said...

comel je anak akak pakai camtu..hihi blogwalking sat kak

❤Kamsiah❤ said...

hehe nak ke sekolah pun bawak mainan ya

nurbijen said...

comel jer anak soleh Dana berkopiah...

JunAina said...

Anak2 ni kadang perlu ada idola perlu ada contoh baru mereka nak mengikut.

iryanty ismail said...

sejuk hati tengok aiyan pakai songkok...

merengek lagi tak dana pi sekolah...


dana kalau sempat email akak ...akak nak tahu nama game siput tu...

iryanty83@gmail.com