teman2....

Friday, February 27, 2015

balik kerteh ep. terakhir

as salam sume kwn2,

selamat hari jumaat, tak sbr nk bercuti2an ujung minggu.... sian bujang ku tak berapa sihat... dia mmg alah ngn cuaca pns melampau gini, dr dulu mmg gitu.

Oklah, doakan moga aiyan sihat ceria spt selalu ek

Mari kite sambung cite balik kg kt kerteh aritu, hehehe saja kan cite sikit tp bt episod banyak2...
kalu dh balik kerteh mmg tak sah kalu tak jjcm.... hehehe tau nk mkn je kan aku nih


hari ahad jln2 ke kemaman... ni lah yg di cari 

ikan sekor rm5 n sutun 200g rm10... puas hati sbb beso2 n fresh

amik jugak satar n pais...

mlm tuh mil aku ajar bt apam mekar gebus nih.... dia ajar aku cara yg mudah je

ni kayu keramat... mil ajar jgk kt aku yg suke mkn nih
mcm cakoi tp dia manis skit... rupe agak gelap tp rasa sodap

isnin pagi tuh otw balik kl wajib singgah kemaman beli kopok leko n kopok keping...
ni lah kedai yg selalu kami singgah

p/s: sabtu ahad nk lepak2 je kt umah... nk rehatkan bdn betul2

8 comments:

Fatin Mraz said...

hai best nye jalan2..
FM dulu mase kat kontan slalu singgah kemaman tu beli kopok gaks lau gi cherating~

Miz Eija said...

uihh... meriah nya menu.. lapa pulak.. tak pnh smpai lagi T_T.. buat aiyan get well soon ye .. jgn lupa mkn ubat

Bbwana adienia said...

udang ngan ketam tu menggoda sangat.. :)

norey said...

terliur pulak nampak pic makanan dana....ptg² ni...mcm nak cari kat mana ni....huhuhuh

LYAfrina said...

Weeee... pegi kuala kemamanggg.. msti kereta kt tserempak kan.. huhu... apesal kt x pnh btembung kak?

NEKCIK said...

bila nak buat apam tu Dana..klau tak nanti hilang ilmunya tu

norhidana miswan said...

Fatin- hehehe wajib supink kopok n seangkatan kalu ke sana

Miz Eija- hehehe camne nk diet klu blik kg kan

Bbwana- tau pun, akak pun tergoda masa tuh

k Norey- itu kene bt sndri kak hehehe

Lyafrina- itulah Lya, akak jenguk2 jgk kalu2 terjmpa org yg dikenali

Nekcik- hehehe itulah nekcik, selalu amik resepi je lbh...bt nyer ntah bile

hainom OKje said...

Teringin nak gi Ganu.....nak makan sotong tepung tu Dana... mmg nikmat sungguhkan....
Baru ni lepas kempunan makan kopok leko, kirim ngan staff pak Jilap. Puaslah makan...