teman2....

Wednesday, February 11, 2015

tidur atas buaya... anda berani??

as salam sume kwn2,

tidur atas buaya? buaya hijau lg....

sian boye tuh

lena betul dia tido atas boye tuh... ngn mulut comot pas mkn cokelat

14 comments:

Kakzakie said...

Buaya ni selesa utk buat tidur Dana. Itu yg lena terus:)

Ibu Lala said...

Kalau buaya camni baby pun berani. Hi hi hi. Sedap kut tido ats buaya tu. Tu la lena

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Buaya pun dah kempis kena tido.. hihi :)

LYAfrina said...

haha.. kalo real.. ade brani... hihi.
nmpk lena sgt aiyan tdo tu..

cheq da said...

hihihi...dgn biawak pon tak berani...apa lg dgn buaya dana..hihihi

NEKCIK said...

kalahkan crocodile hunter..tido sekali

Acik Erna said...

lena aiyan tidur beralaskan buaya

Aida Salleh said...

Masa baca tajuk entri tadi akak ingat bebetul lah ada org tido atas boye...suspen ok...heheheeee....

nurbijen said...

boya pun dgn muka pasrah jer... hhehehe

lieyalatif said...

boya tu kalo hidup aku dpt bygkan meraung2 die mintak nyawa kene hempap ngan aiyan dana ekekekeekek

norhidana miswan said...

k Zakie- anak boya almaklum heheh

Ibu lala- hehehe... itulah lena sungguh

k Nurhayati- hehehe itulah kan kak

Lyafrina- klu real mama nyer lari dulu

Cheqda- biawak kalu jauh berani lg cheqda, baling batu hehehe

Nekcik- tau pun... teror kn

Acik Erna- itulah dia, penyayang kt binatang nih

k Aida- heheheh... tajuk suspen je

k Nurbijen- hahahha... redho je

norhidana miswan said...

Lieya- itu kalu anak boya, kalu bapak boye kene ngap heheh

hainom OKje said...

Mama kena mandikan boye le pulak lepas ni....

Nurul Aula said...

ok tajuk teaser yang menjadi. comelnya dia hehe suka kan bantal bantal gitu..