teman2....

Monday, February 16, 2015

papa cuai


as salam sume kwn2,

selamat hari isnin, arini aku tak sihat betul... dok batuk2 teruk dr smlm... mlm td lak tak blh tido, ingat balik keje nnti nk singgah klenek amik ubat.  Kang balik kg tak sihat bdn tak syok lah. 
banyak tempat nk jln2 nih, banyak makanan nk di lantak heheheh.... 

cerita sabtu lps, pas balik dr pasar tani, ini bdk mmg manja lebih ngn papa nyer.... ntah camne masa nk ttp pintu kete jari dia terkene pintu, tp mungkin tak teruk sbb skit je yg merah... tp aku ttp jgk bebel lah kt edy.  sbb dia cuai tak cek betul2 jari kecik tu kt mana... 
menangis2 lah kata sakit, papa dia duk isap jari tuh duk tiup2 nk bg ilang sakit konon nyer... 

kt jari telunjuk tuh

sian jari comei tuh... 

14 comments:

aizamia3 said...

Kesian kat dak Aiyan..
Moga cepat sembuh ye.. ;)

Kakzakie said...

Allah... kesiannya sampai darah beku tu memanglah sakit. Dahlah jari tu comel. Kalau kita pun sama Dana.

Kakzakie said...

Kalau ada inai tumbuk dan balutkan dana..

hainom OKje said...

Alahai kesiannya Ayyan....
Sikit sikit pun sakit tu, jalau dah namanya tersepit....

norhidana miswan said...

k Aizamia- tq kak

k Zakie- itulah kak... mana lah nk dpt inai, lainla kalu kt kg huhu

nur anis said...

siannyaaa..sikit pun, sakit tu...

norhidana miswan said...

k Hainom- itulah kak, papa dia nyer keje lah tu

Mbak Susi said...

Moga cepat sembuh ya kak :)

Najib Ariyan said...

takper lelama kebal lah tu... hehehe

Aida Salleh said...

lah siannya....papa nak kena punish ni...sila belikan mainan baru untuk ayyan ya. heheheheee...

wahida said...

sian aiyan...
meh aunty peluk meh...

norhidana miswan said...

Mbak Susi- terima kasih

bro Najib- huhuhui kite yg tua kene pun nngis

k Aida- itulah, mmg kene denda punya

k Wahida- heheh dia suke je kalu ada org nk peluk dia kak.... lg2 perempuan

Ibu Lala said...

Alah ciannya. Kita yg dewasa ni pun sakit kalau kena camtu ni kan pulak ayen. Siannya.

Teena Tna said...

Aaa, sian dia. Saya pernah kepala terhantuk kat penjuru pintu. Angin kuat masa tu. spontaneous TERnangis. Mak ngan ayah ade kat depan masa tu. malu ler pulak. Entah kenapa boleh nangis sakit sangat kot. Rasa ni dlm taun lepas.
P/s- besar/kecik, kalau dah sakit, sakit jugak :)