teman2....

Wednesday, February 18, 2015

tetamu dr kerteh

as salam sume kwn2,

selamat  bercuti kwn2, esok aku baru gerak ke kerteh, hrp2 tak jem lah fuhhh2
msti dh ramai yg dh sampai kampung nih kan... syok lah korang

cerita ujung minggu lps yg mil n adik2 ipar aku dtg umah, jumaat mlm tuh aku tak msk edy nk belanja mkn je, mlm tu kami ke tmn melawati ke restoren thai... lupe nama dia bersebelahan enjoy corner.

Pastu sabtu pagi tuh kuar bfast dulu, pg tuh aku banjer lak.... lps dh bfast mil ajak pi pasar tani... meround dia beli kerepek n buah tgn lain utk bwk blaik kerteh... kami berpisah kt psr tani tuh... sbb aku dh nk balik edy nk pi keje tp mil nk round2 psr tani lg... 



geram nengok udang gureng tepung yg gebu nih

siakap 3rasa yg boleh tahan sedap rasanyer

sebahagian lauk yg diminta... mkn utk 7org rm115... kire murah la tu

pagi sabtu time nk pg bfast... bjln nk pegang tgn tokmi nyer

aiyan yg paling syok masa nih

bfast kt kedai faveret kami... mil n adik2 ipar sume amik nasi lemak... pastu tambah roti tlr lak heheh...
 p/s: selamat bercuti n hepy CNY pd kwn2 yg menyambutnya... berhati2 di jln raya ye kwn2

11 comments:

Mona Lea said...

gebu betul udang tu. sendiri buat tak pernah jadi macam tu walaupun yg membuatnya ni dah sedia gebu. hahahaha

wahida said...

manjanya aiyan dgn tok mi dia...

wei...siakap 3 rasa tu bikin aku terliur okeyyy...

Nurul Aula said...

sedapnya.. nanti kot kot ingat nama dia leh la share k. seafood thai i loikee

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Wah seronoknya makan ramai-ramai macam ni.

NEKCIK said...

meriah kan makan reramai nii...sayang Aiyan kat Tokmi..

Qaseh Vee said...

sesekali mkn kat luar ramai2 mmg best ... semoga selamat pulang dan selamat kembali ... selamat bercuti .

cheq da said...

Bestnya mkn ramai2

Najib Ariyan said...

kalau nak tau orang tu bebetul enjoy makan tu kan... dia tak ingat nak restoran, tak ingat harga makanan dan dia kadang lupa nak snap gambar... tetiba jer dah tinggal tengkorak ikan... hahahaha kadang saya pun macam tu jugak...

norey said...

terliur pulak dana tgk makanan...hehehhe

eika_jps said...

huhu...tap tap ailio jatuh atas keyboard....dah la minggu nie mummy tekad nak berdiet...tgk pic sis dana terus lapaq n dah set ptg nanti nak gie makan ikan siakap ...

hainom OKje said...

Pandai ayyan jek tok mi yek hihi ...bukan main manja lagi....
Senangkan Dana belanja makan ajelah hihi tak payah penat penat nak masak...

Siakap tu nampak menggiurkan weyh!