teman2....

Tuesday, February 24, 2015

cerita balik kerteh ep.1

as salam sume kwn2,

selamat kembali selepas cuti 5hari dari khamis aritu sampai isnin.  Puas hati duk kampung kali nih, almaklum edy lama dh tak blik kerteh.

takmo cite panjang2 sbb banyak kerja menanti, jd biarlah gambar yg berbicara....
kamis pagi tuh kami grk lwt dlm kul9lbh pg bfast dulu baru gerak sbb edy comfirm dh ramai yg balik kg sbb dr sabtu dh mule nmpak jem jln menghala ke gombak nun... kalu ikut aku mmg pas subuh aku suh gerak....

jem lama jgk lah kt tol karak... gara2 ada eksiden di depan... perrrkkkh mmg menguji kesabaran btl

kt tol jabor pun jem jgk aduhla.... fenin2.... dr 4 ke 5 jam jd dkt 8jam


sampai je mlm tu main ngn rimau dulu....

jumaat pg jln2 ke psr tani... tokmi beli kan buih2 nih
ni org baru belajar tiup buih

muncung je lbh tp tak jd2 buih nyer

last2 papa yg syok main buih

sibuk la nk tangkap buih tu... hahhaha 


cubaan demi cubaan heheheh...2nd last day baru berjaya tiup buih ngn jayanyer


bersambung di episod akan dtg yek... hehehhe
nampak sgt bt ntry mcm melepaskan batuk di tangga kan...

5 comments:

Amy Hilmirda Daud said...

harimau tu nampak mcm harimau betul la.

nurbijen said...

Batuk ke tak belakang kira dana.. Janji blog diupdate.. . Selalu terhibur tgk telatah Ayyan...

hainom OKje said...

Memang Dana....jem sana sini dah namanya cuti kan. Berapa lama sampai Kertih tu? Sukalah papa Ayyan tu...rumah mak sendiri katakan hihi ....

norey said...

mmg jem kan dana..dari jabor...akak pun 8 jam...huhuhuh..

yg seronok sikit sebab direct highway dah siap ..hehhee

Aida Salleh said...

amboi seronoknya ayyan...balik kl dia tak mintak nak main buih sabun ke dana?