teman2....

Thursday, February 26, 2015

balik kerter ep.2

as salam sume kwn2,

arini bt keje cepat2.... aiyan kt umah ngn papa nih, bdn pns sbb kahak... papa sukerela nk jaga sampai tgri, kalu dh elok tgri aku balik amik antar taska, klu tak ok aku kene amik halfday lah.

oklah jom kite sambung siri aktiviti kt kampung masa balik kerteh aritu.  Aktivi mmg pelbagai n wajib kene lah ada jln2 tepi pantai kan... pastu sesi mkn2 msti ada jgk... mil suke anak menantu dia balik kenyang asik mkn je



pagi jumaat tuh balik dr psr tani mil ajar aku msk laksam nih... tgri tuh lunch nih je...

dua bintang hati

cantik pantai telekom org panggil... 

senyumm....

main buih jgk tepi pantai

ramai jgk yg mandi manda, ok lagi dr pantai kemasik

ptg tuh mil dh siapkan nasi minyak ngn gulai ayam

seperiuk besar... anak2 ramai yg balik maklum 

ni lah ns minyak mil ku

aktiviti  pagi sabtu... aiyan duk usha je kucing dlm sangkar...

ptg sabtu nk jln2 kt pantai paka tp papa slh jln... jd singgah psr mlm... kene pau sepapan otomen ngn dia

sampai umah ralit lah dia main ngn otomen ngn rasaksa 14 ketui tuh

aku sedap lyn ns minyak dia main je

nmpak jagung rebus lyn seketui ngn sepupu2nye

time baik mmg gaya gini

masih ada lg sambungan tau heheheh

10 comments:

Kakcik Nur said...

Buka2 blog Dana, nampak laksam...alamak! mana nak cari ni? :)

lieyalatif said...

ehh same mcm aku...mesti korek tang kaki (tp aku just mkn lutut jek tak makan kaki ayam)..leher...sedap sedut2 tulangnyer....

norhidana miswan said...

Kakcik Nur- apa lg try bt sndiri hehehe...

Lieya- aku semua ok, tongkeng pun bedal

Bbwana adienia said...

laksam tu yang menggoda :)

dya said...

banyak nye mainan kak.mintak satu

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Seronok jalan-jalan pantai macam ni.

norhidana miswan said...

Bbwana- tergoda kan hehehe

Dya- banyak hapa 14 ketui je... tp bdk2 mana ckp 1 ke 2 menan

PMDR- aah seronok lg2 org yg mmg kt kampungnyer tkade pantai

LYAfrina said...

Dapnyer mkn2,,,
Pangai telekom???
Lya bru tau org pgil nama tu

iryanty ahamad said...

melihat keletah anak kecil mmg seronokan

hainom OKje said...

Rumah Mil tepi pantai betul ke Dana?.... Mil Dana mesti rajin masak ek. Suka dia anak menantu balik. Nasi minyak mcm femes jer kt sana...