teman2....

Friday, February 6, 2015

My Hero n Ulats

as salam sume kwn2,

maaf semalam tanpa ntry, aku cuti rehat semalam, aiyan demam... demam sbb kahak.  Arini papa lak jaga aiyan, walaupun dh kebah demamnya ttp suh papa cuti kot2 msh tak ok lg.

Aiyan skrg suke sgt selongkar bakul menan lama dia, pastu kalu duk sesaja dia akan tuang menan dlm bakul dia...bakul kecik, yg dlm blik menan lama bakul beso
n skrg dia sibuk ngn menan masa dia bby dulu.
Ulat kesayangan aiyan



nk bg ulat minum susu jgk...

katanyer... ulat lapar, aiyan dh kenyang

sian ulat tuh di paksa abiskan susu dia


masa bby dulu ulat besar lg dr aiyan... 

p/s: kadang2 duk opis tergelak sorang bile bdk2 opis ckp aku garang... hahhahah

13 comments:

Acik Erna said...

sukanya aiyan ngan ulat.

nur anis said...

hihi...boleh pulak dia bagi ulat tu minum susu..

Nur Inani said...

comel sangat ulatnyaa tuu :)

Kakzakie said...

Kalau keluarkan semua mainan Aiyan yg lama mahu penuh satu bilik agaknya.

Kakcik Nur said...

Tak basah ke ulat tu kena susu? :)

dya said...

ulat pun nk minum susu lah ibu :)

norhidana miswan said...

Acik Erna- dh beso2 nih lg dia suke lak acik

Nur Anis- mmg sampai basah2 lah ulat tu

Nur Inani- skrg dh agak comot

k Zakie- hahahah betul tuh kak

Kakcik Nur- basah jgk kakcik, sbb tu dana suh dia abiskan dulu susu tuh baru bg ulat minum hehehhe

Dya- yolah... pastu bile ulat comot sapa yg kene bsh

norey said...

setia bersama ulatnya....hihihi

Najib Ariyan said...

nak habiskan susu kena belikan beruang... ulat makan daun, beruang mmg minum susu

eika_jps said...

amboi kemain ulat minum susu...mummy pun ada satu kat umah...kat muka ulat tu ada button n siap bunyi muzik lg....jenuh mama nak menyimpan plak...hehehe

aizamia3 said...

Dia nak bagi ulat tu besar sama macam dialah tu.. ;)

ros_reeza said...

Alala sweetnya.. Bagi ulat dia minum susu

norhidana miswan said...

k Norey- hehehe setia lah sgt kak, kadang tak di pandang pun

Mr. Najib- hahahha dia ada beruang tp takmo kuarkan dr plastik, kang sapa nk nyimpan beso2

Eika- waaaaa itu lg best, mau tak benti2 dia main sbb ada bunyi2

k Aizamia- hehehe agaknyer lah kot

Ros- suweet la sgt ros oi... comot jd nyer